lördag 29 oktober 2011

Och vinnaren är...


Vinnaren är äntligen dragen och här är en sneak peak av det som finns i goodie-bagen. Jag vill bara visa en liten glimt, för annars blir det ju ingen överraskning för vinnaren :-). Det var inte helt lätt att köpa bok, då man inte vet vem eller egentligen känner den som kommer att få den. Jag tycker själv mycket om att läsa kriminalromaner, men det är det ju inte alla som gör. Till slut föll valet på en riktig feel good-bok, en sån som jag tror att många kan ta till sig och tycka om.

Egentligen skulle jag vilja ge er alla en vinst, men det går ju inte! En enda vinnare drogs, och det blev.... Mamma C, grattis till dig! :-) Maila mig din adress på info@auntmollys.se så kommer din vinst i brevlådan inom kort!

Jag vill tacka alla som varit med i utlottningen, det var roligt att så många ville vara med och roligt med alla nya kontakter! Ett möte kan vara början till lång vänskap :-). Inte att förglömma är alla "trogna" bloggvänner som kikar in här vecka efter vecka, månad efter månad... ni är guld värda! :-)

Ha en fortsatt fin helg!

Många kramar
Bitte

17 kommentarer:

Anette sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning :)
Ha en fin kväll.
Kramen Anette

Hem Ljufva Hem sa...

Grattis till vinnaren och tack för att vi fick vara med...
Trevlig lördag...
Kramiz.

Vardag och flärd sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Kram Eva

Hanna sa...

Grattis till vinnaren.
Kram
HAnna

Sjabbig men chic sa...

Grattis till vinnaren och så önskar jag dig min rara fru en underbar fortsättning på helgen!
Kramis
Lisa

Synnøve. sa...

Grattis till Mamma C.
Hon förtjänar denna vinst tycker jag.
Hon har varit med och bloggat länge.
Vi andra som inte vann får väl bara vänta på nästa utlottning.
När blir den :))

Kramar på morgonkvisten.
Synnöve.

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin utlottning. Ha en fin söndag.
Kram Agneta

Loppan sa...

Grattis till vinnaren och till dig som fått många nya kontakter! Tack för en spännande tävling! Ha en bra söndag! Kram Maria

Margot sa...

Stort grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en spännande tävling! Önskar dig en skön söndag!
Kram Margot

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din vinnare, blir spännande och öppna det paketet.
Ha en fin söndag vännen
Kramar
AnnaMaria

Allis sa...

Grattis till vinnaren - så spännande att få öppna det paketet!
Ha nu en finfin söndag kära du!
Kram Allis

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Bitte
Då får man säga grattis till Vinnaren :)

å missa nu inte.....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter....
De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Lisa-Maja sa...

Tack för den jättefina utlottningen och ett stort GRATTIS till Mamma C som vann den härliga bagen. Så perfekt med lite extra njutning i höstmörkret.

Ha en fortstt fin helg!
kram lisamaja

Anonym sa...

Tack själv och grattis till vinnaren!:) Ha det fint!
// Caroline

Mamma C sa...

Kikade in en snabbis på min blogg, och blev jätteglad när jag såg din kommentar. Så kul att jag vann. Så spännande med ett paket i lådan.
Kram Mamma C

Gilla sa...

Grattis till vinnaren av din tävling. Men ska jag vara ärlig och det ska man ju, så blev jag avis för att det inte blev jag som vann.

Gilla

Fröken Eko sa...

En något försenad gratulation till vinnaren! Å tack så mycket för tävlingen :)

/F