lördag 8 oktober 2011

Helplessness Blues

 

Fleet Foxes är ett av sonens favoritband och just den här låten spelade han ofta när han bodde hemma. När det var dags att "lämna" honom i Visby, var det också till de här tonerna jag gick ut genom dörren...

... vilken enorm saknad jag känner emellanåt, men det är bara att försöka vänja sig. Jag är ju dessutom ständig jakt- och fiskeänka den här tiden på året, så nog är det tomt så det ekar här hemma. Visst är det skönt att vara ensam emellanåt, men när ensamheten inte är självvald känns den plötsligt inte lika rolig längre. Det är kanske vid såna här stunder i livet man faktiskt ges tid att odla sina egna intressen? Så kan man ju också välja att se på saken ;-).

Till min fina C säger jag bara: "I'll get back to you someday, soon you will see..." :-).

Önskar er alla en fin och solig helg!

Många kramar
Bitte

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin lördag.
Kram
Hanna

Helena sa...

Visst är det skönt att vara ensam stundvis men om det omvandlas till en saknad/längtan är det inte lika roligt. Här har vi haft en fin solig dag, men lite blåsig. Hoppas på sol i morgon också, allt blir så mycket trevligare då! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Helena