torsdag 8 september 2011

Och vinnarna är...


Jag använde sonens antika svarta höga hatt som förra gången och lade alla lotterna i den, allt eftersom jag skrev namn på dem. När det för bara en liten stund sedan var dags för dragning, blundade jag och vevade runt med handen i hatten tills jag fick tag på en lott. Detta gjorde jag tre gånger...

... på den första lotten stod det Systrarna Karlsson. Grattis! :-) Ni får välja vinst först.

... på den andra lotten stod det Allis. Grattis! :-) Du får välja vinst efter att systrarna valt sin.

... på den tredje lotten stod det Elwa. Grattis! Du får den vinst som blir kvar :-).

Jag vill tacka alla som varit med i utlottningen och även välkomna alla nya följare! Till er som inte vann något den här gången, ge inte upp! ;-) Det blir snart en ny utlottning...

Vinnarna kan maila mig sina adresser på info@auntmollys.se, så kommer era vinster i brevlådan inom kort :-).

Ha en fortsatt fin kväll!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

Systrarna Karlsson sa...

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vilken lyckodag;) Alltså finns det någon skönare känsla än att vinna något;) Och få välja vinst... Hm inte lätt men då jag älskar böcker och behöver något sporrande för att ta tag i mitt älskade läsande igen så blir valet lätt... Bokmärket vill jag gärna ha;) Mailar adressen...

Tack för en ljuvlig utlottning;)

Wiiiiii kan inte sluta le;)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort grattis till alla tre, spännande och få välja. Och tack till dig Bitte för en jättefin utlottning.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Hem Ljufva Hem sa...

Grattis till vinnarna och kul att jag kunde hjälpa dig med bilderna i din blogg =))
Tack oxå för en fin utlottning...
Kramiz.

Allis sa...

Tjooohoo!!! Jag vann, jag vann... :D (synd att det inte syns att jag skuttar runt i morgonrocken...)
Vilken härlig start på dagen!!!
Du vet ju att jag gillar dina fina tändsticksaskar så den vill jag gärna ha!!
Tack för en fin utlottning, ser fram emot nästa ;))
Ha en alldeles underbar fredag, kära du!
Kram Allis

Elwa sa...

Så kul att få vara en av vinnarna! Det satte guldkant på fredagen!

Bea sa...

Hej!
Stort grattis till vinnarna!

Åter närmar sig ett veckoslut och får önska dig en riktigt skön och avkopplande helg!

Kram /Bea