fredag 5 augusti 2011

Högtryck v.s lågtryck


Ute har vädret fullkomligt slagit om, från att vi hade tropisk värme med +32 grader i skuggan (och +29 grader inomhus) för bara några dagar sedan, har det nu blivit kallt och regnigt. Nåja, vi har fortfarande + 15 grader i alla fall, men när man tittar ut ser man att folk har börjat bylta på sig jackor och långbyxor. För några dagar sedan gick samma människor omkring i korta shorts och minimala linnen ;-).

Trots regn och rusk är det högtryck hos Aunt Molly's, vilket känns fantastiskt roligt! :-) Jag har haft så fullt upp i veckan så bloggen har helt fått stå åt sidan, och det är därför jag inte har hunnit svara på era fina hälsningar. Jag hoppas få lite mer tid för bloggen i helgen, då ska jag kika runt hos er :-).

Jag vill i alla fall passa på och önska er alla en riktigt fin helg! :-) Jag har sett att jag fått flera nya följare av min för stunden något eftersatta blogg, jag hälsar er hjärtligt välkomna. Tack till alla som kikar in här trots min frånvaro! :-)

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

Hanna sa...

Här har vi också en dag med lite sämre väder efter en hel vecka med sol. men här är dock fortfarande varmt.
Kram
Hanna

Hem Ljufva Hem sa...

Så himla kul att din butik går så bra.
Är hemma igen efter 4 underbara dagar på spa.Gött har det varit och mkt hann vi med.Full rulle av aktiviteter hela dagarna så nu är både kropp och själ välmående ett tag framöver.Ha det så gott.
Kram Kicki

STENLYCKA sa...

Vill bara skicka dig en liten hälsning och säga att jag är så glad för att jag hittade till din underbara blogg. Ha en bra helg!
Varma kramar Raina

Allis sa...

Bara jättekul att du har fullt upp med butiken, kära du!
Tid till bloggande kommer säkert framöver, men alltid kul med ett litet livstecken!
Ha en skön helg!
Kram Allis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej goa bloggvän
Och nu har jag hämtat mitt paket, kom hem på fm idag. Åh så fin den är min nya bur, så annorlunda mot dom jag sett förut. Tills vidare får den hänga i uterummet, sen vardagsrummet, tills mitt glashus är byggt. Jag är supernöjd! Och tack snälla för tvål, gotter och den underbara gamla almanackan.
Stor varm kram till dig
AnnaMaria