tisdag 23 augusti 2011

Dags för en sensommarutlottning!

Än är det lite sommar kvar, som sagt :-). Idag har vi haft strålande sol och rätt varmt, men det är verkligen varannandagsväder nu. Ena dagen regnar det och är kallt, nästa dag är det soligt och varmt.

Jag har ju lovat att jag ska ordna en utlottning, och nu är det dags! :-) Vinsterna är:

- En dekorerad tändsticksask med fjärilsmotiv
- Ett valfritt doftljus från Geodesis
- Ett bokmärke av mässing med en vacker fjäril

Jag gör som förra gången, vinnaren får välja vinst först, vinnare nummer två får välja därefter och den tredje vinnaren får den vinst som är kvar.


För 1 lott, lämna en kommentar till det här inlägget. För 2 lotter, lämna en kommentar, samt länka till utlottningen från din blogg. Använd någon av bilderna i inlägget. För 3 lotter, lämna en kommentar, länka från din blogg, samt lägg dig som följare av den här bloggen. Har du ingen blogg, glöm inte att lämna din mailadress så att jag kan få tag på dig om du vinner!

Utlottningen pågår till den 5/9, dagen efter drar jag vinnarna! :-)

Doftljusen finns i flera olika dofter, de olika sorterna finner du HÄR.


Jag vill också tacka så mycket för alla fina kommentarer jag fick efter mitt förra inlägg, jag blev än en gång påmind om vilka fina bloggvänner jag har! :-) Tack igen snälla söta!

Ha en fortsatt fin kväll!

Varma kramar
Bitte

30 kommentarer:

Hem Ljufva Hem sa...

Jaaa yippieee.Klart jag är med i din fina tävling.3 lotter tar jag kära du och hoppas på tur...
Idag har det varit ett underbart,njutbart väder här.Härligt...
Önskar dig en fin vecka.
Kram Kicki

Renée sa...

Oj vad skoj! Jag kommenterar och är ju redan följare så det blir väl 2 lotter?

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Såklart jag vill vara med, du lottar ut så jättefina saker. Idag kom hösten på riktigt till Värmland, nu är det ingen sommar kvar tror jag.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria
Ps, 3 lotter, är redan följare

Mamma C sa...

Vilken grej du varit med om i förra inlägget. Klart man vill vara med i din utlottning. Jag tar tre lotter.
Kram mamma C

Elsa och Helena sa...

Hoppsan vilka vackra vinster, jag är så gärna med i din fina utlottning. Hugger TRE lotter, tack!
Kram Helena

ANNIKA sa...

Jag är såklart med och tävlar.
Är följare så jag tar 2 chanser i tävlingen och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Anette sa...

Hejsan
Första gången jag kikar in här o klart man vill vara med i din utlottning :) Tar 3 lotter länkar o följer .
Läste ditt förra inlägg ,ja de kan kännas lite tungt när dom flyttar o de blir liksom en tomrum ,men man vänjer sig :)
De där med att bilen låser sig har min son gjort 15 mil härifrån så de va bara att leta reservnykel o sätta sig i bilen o fara :)30 mil tur o retur ...
Ha en skön dag
Kramen Anette

Älskade pion sa...

Vilka fina vinster, tar två och hoppas på tur.;)Kram Ulrika

Allis sa...

Sötaste du!
Vilken jobbig dag du hade, såå vemodigt! Varm kram till dig vännen!

Denna utlottningen vill jag inte missa!
Följare är jag ju sen länge tillbaka men jag länkar såklart från bloggen och hoppas på tur!
Ha det gott och var rädd om dig!
Kram Allis

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Så kul...klart jag är med. Tar snabbt två lotter och har länkat. Önskar dig en trevlig helg och en skön torsdagshelg .) Kram Maria

Elwa sa...

Jag är gärna med i utlottningen! Har lagt till mig som följare av bloggen, och länkat till dig i min blogg "Verksta"! Hoppas på god tur...
Kram/Elwa

Cajsas Faster sa...

Jag chansar på en lott:)

Nu ska jag läsa vidare på din blogg.

Trevlig helg.Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så roligt med en utlottning! Jag vill gärna vara med....
Har kikat tillbaka lite på din blogg nu, och det är mycket jag har missat, så jag måste uppdatera mig lite till!
Kram
Marie

bittan sa...

Hej !

tar gärna en lott .
bittan4@gmail.com

Anna sa...

Hej!
Jag tar gärna 2 lotter och länkar!
Men hur länge håller tävlingen på? Hittar inte det...
Kram Anna

Nanna sa...

Jättefina vinster, jag vill gärna vara med!

nannaeATlive.se

Pockethexan sa...

Jag är väldigt gärna med i din utlottning tycker det är så söta saker man kan vinna (får man välja doft om man vinner ljuset? För jag tål nämligen inte lavendel utan jag får astma av det.)

Kram från Pockethexan själv som lägger ut en länk til dín tävling ho mig!

Rapport till Vänfors sa...

Hade varit jättekul att vinna något i din utlottning, så fina saker. Vilken mysig blogg du har.

Annika

Systrarna Karlsson sa...

Tre lotter till oss tack

Bitte sa...

Annika G... vad roligt att du vill vara med i utlottningen! :-)

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Bittan... vad roligt att du vill vara med i utlottningen! :-)

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Nanna... vad roligt att du vill vara med i utlottningen! :-)

Kramar
Bitte

Elzie sa...

Vilka fina vinster. Jag tar tre lotter.
Hoppas på tur!
Kram Elzie

Helena sa...

Jag tar 3 lotter tack! :-D /Helena

vitabergenserik sa...

Jag tar gärna en lott:)
Kram Caroline

vitabergenserik sa...

Tar gärna en lott:)
Kram Caroline

tiiti66 sa...

Jag vill så gärna delta i utlottningen. Du lottar ut rigtigt fina saker! En lott, tack.

inga sa...

Also I sign up for these super candy.
2 lotter
http://inga2010.blogspot.com/

Lilang sa...

Nice gift! :)
please enter my name
I will post on my sidebar.
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

ahle sa...

Fina saker du har i utlottningen. Jag vill klart vara med i tävlingen. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till...