onsdag 27 juli 2011

Sommarrea hos Aunt Molly's!


Nu är det stor sommarrea hos Aunt Molly's, då jag behöver rensa hyllorna för att ge plats åt alla nyheter. Jag har nästan hela bilen full med varor som jag köpt de senaste veckorna under vår road trip, jag plockar in en påse i taget, diskar, tvättar, fotograferar och försöker finna en lämplig plats att ställa dem på :-).

Först ut är de viktorianska tavlorna av Henriëtte Ronner-Knip, de är oljetryck på linnecanvas med dubbelt färglager. Detta gör att oljetrycket i princip ser ut som en riktig oljemålning. Oljetrycken kostar nu 295 kr.


De vackra roskuddfodralen från Olsson & Jensen är också nedsatta, de mäter hela 60 cm i diameter och är härligt stora och fluffiga och blir ett vackert blickfång i soffan (eller vart man nu vill ha dem :-). De kostar nu 298 kr.


De champagnefärgade roskuddfodralen är också nedsatta, de är nästan mina favoriter när det gäller kuddar. Vilket otroligt arbete det måste ha varit att sy fast alla små rullade rosor över hela kudden! De kostar nu 275 kr.


Jag har två modeller av öppningsbara hjärtan, de är jättefina att ha liggande någonstans som dekoration, men de har också en ögla på baksidan så att man kan hänga upp dem. Man kan också förvara småsaker i dem. Hjärtat på bilden kostar nu endast 99 kr.


Alla varor från Geodesis är också nedsatta och jag vill puffa lite extra för dem. Geodesis har mycket exklusiva produkter, de kostar i och för sig lite mer än flera andra märken, men doftljusen har mycket lång brinntid och doftar underbart. Dofterna känns naturliga och är relativt milda, det har inte alls den syntetiska och konstgjorda doft som många andra märken har. De dofter som finns på lager är riktiga sommardofter: ros, freesia, svartvinbär, mimosa, lavendel, aloe och apelsinblom. Diffusern finns i dofterna ros, lavendel och svartvinbär.

Doftljusen kostar nu 199 kr och diffusern 275 kr. Alla reavarorna hittar du HÄR:

Ja, det var väl allt för idag :-).

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag slog till på fågelburen direkt, men när jag skulle godkänna ordern hängde sig datorjä...n, vet inte hur jag ska fixa detta. Skriver här och hoppas att du ser min beställning.
Kramar
AnnaMaria

Bea sa...

Hej vännen!
Men vilka underbara alster du har på din shop! Fluffiga kuddar och söt tavla m.m. du har verkligen sinne för vackra ting :)

Hoppas din sommar har förövrigt varit givande på alla sätt och fått njuta i massor av vår sköna nordiska natur.

Många kramar / Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fixat! Phu...nu är den min, har ju haft ögonen på denna goding ett tag. Ska bygga ett glashus i höst eller till våren, där ska den hänga, kommer bli så fint. Fick orderbekräftelse på mailen, så nu är det betalat och klart. Det här blir min sommarpresent till mig själv, jippie.
Varm kram
AnnaMaria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket fint du har på din rea! Jag kanske borde gå in och kika i butiken, men jag borde ha köpstopp nu när jag sålt av med så mycket på loppisen. Så jag inte fyller på med massa nytt... Nåja vi får see hur det går med det :))
Kram
Marie

Mamma C sa...

Vilka vackra saker du hittat på din resa.
Kram Mamma C