söndag 10 april 2011

Söndagspyssel



I morse orkade solen inte riktigt fram, men det regnade eller snöade inte i alla fall och det var hela +9 grader! Det var riktigt skönt att gå ut med hundarna :-). Nu regnar det lite lätt, men det är väl OK antar jag. Snön försvinner fortare!

Sent ikväll kommer H hem igen och det känns jättebra. Vi har nästan inte hörts av under de här två veckorna, då de haft rätt dålig mottagning därnere vid Rio Grande, så det ska bli spännande att höra vad han varit ute på för äventyr. Det känns också skönt att kanske få lite hjälp och avlastning, jag skulle behöva det... :-).



Idag har jag hunnit påskpyssla lite, jag har bland annat dekorerat några tändstickaskar. Jag hade sån tur så att jag för ett tag sedan fick tag på ett antikt påskkort från 1902, det finns nu på asken på bilden ovan.

Jag har också pysslat ihop några påskägg och gjort flera påskkort, på dem finns också gamla antika påskkort, men dem får ni se en annan dag :-).

Ha en fortsatt skön söndag!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är allt lite fuskigt, här har solen lyst hela helgen. Och så skönt att mannen kommer hem, det blir mycket och hålla ordning på när man är ensam hemma.
Så fint påskkort, blev jättefint på asken. Du är duktig på pyssel.
Ha en bra fortsatt söndag
Kramar
AnnaMaria

Stephanie sa...

Men åh, så fint!

Viola sa...

Här har vi oxå haft sol, vilket vackert kort, fint pyssel du gjort, kramen

Nyanser av vitt sa...

Så fina askar du pysslat fram vännen. Hoppas du har haft en fin helg.
Kram Agneta

Hanna sa...

Ha en fin början på den nya veckan.
kram
Hanna

Anette sa...

Allra roligaste är ju att hitta gamla fina kort!