tisdag 5 april 2011

Och vinnarna är...



Igår kväll kom sonen hem och då fick han den stora äran att dra vinnarna i min utlottning :-). Han har en hög svart hatt som är från början av förra seklet så jag lade alla lotterna i den, sedan fick han blunda och stoppa ner handen i hatten och dra lott för lott. Det blev lite roligare på det sättet :-). Här är vinnarna:

"1.a pris", den som får välja vinst först blev Gunilla med bloggen Norrskenets Trädgård. Grattis Gunilla! :-)

"2:a pris", den som får välja vinst efter Gunilla blev en helt ny bekantskap för mig, nämligen Jenny med bloggen Ljusa heminredningstankar. Grattis Jenny! :-)

"3:e pris" är då alltså det pris som blir kvar och det vanns av Regina med bloggen Vitt hus med svarta knutar. Grattis Regina! :-)

Tröstpriser kommer att delas ut till tre andra bloggerskor, sonen drog följande namn:

- Thora, ännu en ny bekantskap från vårt kära grannland, med bloggen Thora's Verden.
- Marie, en "gammal bekant" med bloggen Tekla Maräng.
- Loppan, även hon en helt ny bekantskap med bloggen Hemma hos Loppan.

Grattis till alla er som vann! Maila mig era adresser på info@auntmollys.se, så kommer era vinster inom kort!

Jag vill också tacka alla som var med i utlottningen! Det är så roligt att hitta till nya vackra bloggar, samt lära känna helt nya människor. Flera av dem jag kom i kontakt med i samband med min förra utlottning, är idag några av dem jag har tätast kontakt med i Blogglandia :-). Så kan det bli!

Ha en underbar dag i solskenet kära bloggvänner, det blir en ny utlottning framöver :-).

Många kramar
Bitte

13 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla dina vinnare, och tack till dig Bitte för jättefin tävling. Hoppas du har mindre ont från knät idag.
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Åh, tack vad roligt!!!
Väntar med spänning vad som jag kan välja på efter ettan :)
Kram sålänge, Jenny

Helene sa...

Gratulerer så mye til vinnerne! :)

klem

hemma hos lilla mej sa...

Stort grattis till alla lyckliga vinnare.Din tävling har jag missat totalt.Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

milla-andante sa...

Grattis alla vinnare!!

Kram till dig Bitte:)

Nyanser av vitt sa...

Grattis till dina lyckliga vinnare. Jag har totalt missat denna fina utlottning :O( Kul att du är med i min :O)
Sköt om dig
kram Agneta

Gunilla sa...

Otroligt jag vann jag blir så himla glad.

Tusen Tack.
Och så får jag välja ochså, nu blir det svårt.

jag mailar dig.

Jiiiiiiiiiiiiipi.

Kramen/Gunilla

Loppan sa...

Tack snälla!! Så glad jag blir! Du får gärna krama om din son från mig och tacka för att han drog mitt namn!

Kram Maria

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh vad roligt jag blir så glad.
Ett tröstpris till mig?!
Grattis till dom andra glada vinnarna och ett STORT tack till dig för en fin tävling.
Kramar:)

Mamma C sa...

Grattis till alla dom lyckliga vinnarna.
Kram Mamma C

Thora sa...

:-)) tusen takk, kjempe gøy at jeg var blant de som vant. Skal sende en Mail med min adresse. Klem til din sønn som trakk loddene. Gratulerer også til de andre vinnerene. Gleder meg til å bli bedre kjent via bloggen. Klem fra Thora.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå vad glad jag blev när jag fick se att jag vunnit!! Så spännande att vänta och se vad det blir=)

Hälsa sonen och tacka för att han dragit min lott.

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina

Hanna sa...

Grattis till vinnarna.
Ha en fin dag!
kram
Hanna