lördag 30 april 2011

Med önskan om en fin Valborg!



Idag blir det ett kort inlägg! Jag är på språng, men ville bara önska alla en fin Valborg! I morgon kan vi hälsa sköna maj välkommen, en underbar månad tycker jag! Allt slår ut i maj och våren förvandlas till sommar... :-)

Tack snälla rara för alla fina kommentarer, jag läste dem igår kväll när jag kom hem. Jag blev så glad när jag satt här och läste allt fint ni skriver :-). Jag hjälpte H på jobbet från morgon till kväll, de har så otroligt mycket jobb den här helgen så det blir nog en sen kväll igen... ett annorlunda Valborgs-firande skulle man kunna kalla det ;-).

Många kramar
Bitte

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack snälla för din grattishälsning, och choklden har vi smaskat i oss, gott!
Vilken vacker bild, som en tavla av Monet.
Ha en fin valborg, blir säkert bra trots jobb, ni är ju två.
Varm kram
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Önskar dig en underbar Valborg och en skön maj! Må alltid solens strålar nå ditt hjärtas rum!!!
Varma Kramar Raina

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en underbar valborg.Fast du ska jobba ,men som tur är ni ju två.Kramar Rita ♥

milla-andante sa...

Ja det är helt ljuvligt den här årstiden! Hoppas du får en fin valborg vännen!:)
KRAM

Helen sa...

Ja, nu vill man bromsa tidens framfart en smula...
Ha en härlig valborgsmässoafton, att ni ska jobba behöver ju inte betyda att det blir tråkigt...

Stor kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du hade en fin Valborg... Nu är det ju tyvärr lite kallare igen, men vi får väl hoppas att det snart går över...
Kram
Marie

Viola sa...

Hoppas du fick en skön valborgshelg, här har nu den normala våren återkommit, +7 idag och det är väl egentligen så det ska vara, men gärna några grader till tack, hoppas du haft en bra start på veckan, kramen