torsdag 7 april 2011

Lev vackert - Romantiska Hem & Inspiration i vitt



Hej alla! Hoppas att ni har det bra i aprilvädret! Här har det snöat och spöregnat om vartannat, och det är först nu ikväll som det har lugnat sig lite. Hoppas verkligen det blir bättre väder i morgon...

För att glömma det trista vädret och för att fortsätta fira starten av Aunt Molly's, kommer här det första av flera finfina erbjudanden under april månad. Till och med den sista april sänker jag priset på de underbara inredningsböckerna Lev vackert och Romantiska Hem & Inspiration i vitt till endast 298 kr styck! Från och med den första maj är det ordinarie pris som gäller igen.



Båda böckerna innehåller hundratals inspirationsbilder, samt mängder av recept och små fina citat. Bilderna är också något utöver det vanliga och jag kan garantera att böckerna är svåra att lägga ifrån sig!



I boken Lev vackert (alla bilder i inlägget kommer från den) ger författarna Ingela Broling och Petra Eriksson massor av tips för alla årstider och högtider, det finns till exempel flera fina inspirerande påskbilder.



Det finns också mängder av vackra och inspirerande bilder från flera kända bloggerskors hem.



Tänk om det här var mitt arbetsrum! Jag önskar att det vore det... en ljuv och harmonisk dröm i vitt... :-).



Tea for two... det finns gott om goda kakrecept i boken också som passar bra till testunden :-).

Böckerna finns bara i ett begränsat antal, så det är först till kvarn...

Många kramar
Bitte

2 kommentarer:

Bea sa...

Hej vännen!
Trist med regn och grått väder, men kanske vi behöver lite grå-väder för att sätta fart på våren och alla knoppar som skall spira snart.

Ljuvligt du visar ur den boken! Suck.. jag borde få in lite vårfräscht och förnyelse i mitt hem också för att släppa in ljus och vårkänslan. Måste ta tag i det så småningom.'

Hoppas du får en fin morgondag!
Kram /Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snö låter inget vidare, här har vi sol men det blåser kraftigt. Hade slutat blåsa men började igen.
Det där är jättefina böcker, jag har bägge två. Bland det bästa som getts ut i Sverige.
Ha nu en bra helg, hoppas det blir bättre väder hos dig imorgon.
Kramar
AnnaMaria