torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!



Jag kikar in för att önska alla en riktigt Glad Påsk! :-) Hoppas att ni får härliga soliga dagar och en skön ledighet. Här hemma har vi en orgie i fjädrar, men riktigt färdigstädat är det inte än. Gulp, vad ska lilla E säga??? ;-)

I morgon ska vi till mamma och pappa på påskmiddag, syster med familj bor där när de är uppe över påsk. Det ska bli så roligt att träffas igen!



Mollie och Noomi ska få varsitt påskägg ikväll innan jag far till Blåkulla. Grannens ena svarta katt (som Mollie älskar) får stanna hemma, och så tar jag med mig den andra, svarta, raggiga hondjävulen i stället. Jag tror det passar bättre att ta med sig någon med lite riv och klös i :-).

Vi ses lite senare då! ;-)

Varma påskkramar
Bitte

12 kommentarer:

Viola sa...

Låter som ni kommer att få en härlig påskhelg, ha det gott, GLAD PÅSK, kram VIOLA

Rummet för välbefinnande sa...

Här kommer en stor påskkram till dig!
Hoppas du får en bra helg nu - pyntat eller inte pyntat - och att lilla släktingen tycker att det är finemang ändå *ler*
Kram Mia

Helen sa...

Ha en underbar påskhelg. Kanske vi ses på Blåkulla i natt, det beror på om jag får med mig någon av katterna...

Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Blåkulla blir man trött av, känns som jag haft en igelkott med istället för katten. Lite huvudvärk idag av allt flygande, men det finns piller. Idag är det nytt kalas...
Önskar dig en god och
Glad Påsk med din familj.
Varm kram
AnnaMaria

Lisa-Maja sa...

Då ses vi kanske på Blåkulla!
Jag tar med vår svarta långhåriga madame, det är en mycket snäll dam, men det är ingen som sätter sig på henne så det känns tryggt ;)

Underbara bilder du visar, önskar jag kunde få till den där ljuva skira stilen, men det är nog så att det är inte jag och att försöka räcker tyvärr inte då. Men det är väl tur att vi har olika stilar också, annars skulle ju inte allt gå åt;)

Jag önskar Dig i alla fall en riktigt härlig och GLAD PÅSK!

kram lisamaja

Skatan sa...

Tack samma :)

Kul att hitta hit till dig!

Trevlig kväll,

Annakarin

Allis sa...

Tack för din fina hälsning!
Önskar dig med en härlig påskhelg, låter som att ni ska ha det gott tillsammans med familjen.
Kram Allis

Fröken Tindra sa...

Typiskt att jag var sjuk och inte kunde hänga på! Hoppas att du vaklde rätt katt att ta med! ;0)
Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram!

Mamma C sa...

Önskar dig med en riktig skön och bra påskhelg.
Kram mamma C

Hem Ljufva Hem sa...

Härlig weekend önskar jag dig & dina vovvar full av god mat,godis,lata dagar och naturupplevelser...
Kram Kicki.

Med en doft av lavendel sa...

hej
kikar i här i din blogg för första gången,har också tittat i din webb shop såå fina saker du har, den kommer jag nog att handla i.har oxå lagt till mej som följare.
önskar dej en glad påsk
kram Annika

lugnet sa...

Så vackra bilder! Hoppas du får en fortsatt mysig Påsk med de dina:) Jag ska vårstäda i trädgården idag! Take Care! Massor av Kramar//Ulrica