onsdag 6 april 2011

Vårliga nyheter



När det började spöregna här igår kväll blev jag lite orolig över hur vädret skulle bli de närmaste dagarna. Allt känns ju lite roligare och lättare om solen skiner... i morse började det lite trevande, men nu har vi ett helt underbart vårväder! :-)

Vi har hunnit med några promenader i vårsolen idag, jag och mina små tjejer, och jag har även hunnit med att fotografera ett parti porslin som jag kom över i förra veckan. Det är antikt porslin och relativt ovanliga delar från Rörstrand och Gustafsberg i vitt och milt turkos. Speciellt kannan är så härligt Shabby Chic och mattallrikarna är i kanonskick för att vara över 100 år gamla!

Jag kommer också att utöka med fler kategorier i butiken inom de närmaste veckorna, jag har till exempel en hel hoper tändsticksaskar som ska läggas in ;-). Påsken står också för dörren, ja, en hel del varor väntar på att få bli förevigade på bild.

Ha en fortsatt fin dag i vårsolen!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

Bea sa...

Hej vännen!
Underbart när det våras, njuter av ljuset, vårluften och fågelkvitter - en lisa för själen efter den långa vintern.
Vilken fin kanna och väldigt snyggt fotat!

Ha en god fortsättning på veckan!

Kram/Bea

STENLYCKA sa...

Hejsan goa Vän!
Idag kom ditt paket, så spännande varje gång. Tack snälla för alla fina överraskningar som du skickar med. Tvålen doftade så gott,och chokladen är himmelskt god. Tack för din omtanke.
Stämplarna och urtavlorna blev jag så nöjd med, har ställt mina stämplar till min lilla samling.
Önskar dig en fin kväll och en härlig morgondag!
Kramar i massor
Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Förväntningarna på den här helgen är höga, nu tänkte vi bära ut möbler och allt sånt. Fika i solen på trappan gillar jag.
Så vacker kanna, är jättespännande och kolla dina nyheter. Ska göra det nu direkt.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Vill bara kika in och önska dig en fin helg och berätta att sakerna kommit. Så jättefina och du är ju för underbar som packat så fint och skickat med överraskningar så där. Du är så gullig :)
Är jättenöjd och snart ska det ut foto på bloggen. Men, just nu hinner jag inte riktigt med allt jag vill göra så det får bli snart.
Det är fullt upp så jag ska faktiskt vidare nu, men sköt om dig och ha det riktigt bra!
Kram Mia

Kicki sa...

Så mkt fint du hittar.
Tittade på det antika bläckhornet.Ojojoj så snyggt.
Mkt fint har du i din butik och presenterar dom så vackert i bild.
Idag blåser det rejält här och solen lyser.
Ha en fin vecka.
Kram Kicki.

Hemma på Landet sa...

Härliga bilder.
Här har det snöat idag. Vem vill det?
Not me!
Kram Stina