tisdag 15 mars 2011

Utlottning!



Hej alla rara!

Hoppas att ni har fått en fin start på veckan och att ni fortfarande minns vem jag är ;-). Jag har lite dåligt samvete för att jag inte besvarat era hälsningar eller haft tid att kika in till er den senaste tiden. Jag lovar att ta igen det om några dagar...

Det har varit så fullt upp och är fortfarande så här dagarna före starten. Jag ska strax åka iväg och handla lite godsaker att bunkra upp med inför de kommande 36 timmarna... jag kommer nog att sitta framför datorn hela den tiden för det finns fortfarande massor med saker som inte är färdiga. På torsdag morgon smäller det, då öppnar äntligen min webb-butik Aunt Molly's Victorian Vintage! Ni kan väl vara snälla och hålla tummarna för att allt fungerar som det ska då :-). Ni hittar dit på torsdag på adressen www.auntmollys.se



Jag tänkte fira starten med en utlottning, det blir ett första, andra och tredje pris, samt några tröstpriser. Jag tror jag gör som förra gången att vinnaren får välja pris först, sedan är det vinnare nr 2 som står i tur att välja och så vidare. Priserna är dem ni kan se på bilderna i det här inlägget:

- En diffuser i valfri doft från Géodésis. Det finns flera underbara dofter att välja på.

- Ett doftljus i valfri doft från Géodésis. Det finns ännu fler dofter att välja mellan när det gäller dem :-).

- En vacker gipsplatta från Bali som jag tror egentligen ska användas till att lägga en rökelsesticka på, men den är också mycket vacker som dekoration.



För 1 lott, lämna en kommentar till det här inlägget. För 2 lotter, lämna en kommentar till det här inlägget, samt länka till utlottningen från din blogg. Använd den översta bilden. För 3 lotter, lämna en kommentar, länka samt lägg dig som följare av den här bloggen. Har du ingen blogg, glöm inte att lämna din mailadress så att jag kan få tag på dig om du vinner!

Utlottningen pågår till den sista mars.

Nu kära vänner måste jag lämna er igen, hoppas att ni vill vara med i utlottningen och lycka till!

Många kramar
Bitte

37 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh Bitte, vilken fint namn.....
Blir glad ända in i själen när jag läser det.
Du har jobbat så fantastiskt mycket och kämpat och slitit så hårt och jag håller tummarna som bara den för att det ska gå alldeles strålande.
Stor kram och jag kommer att länka med bild på din fina utlottning.
Var rädd om dig mitt i allt. Glöm inte bort att bara blunda ibland och ta tre djupa andetag. Så du landar mitt i allt, om än bara för en kort stund. Det gör underverk.....
Kram kram

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, jag glömde ju förstås skriva att jag är följare redan, men det vet du ju egentligen. Jag vill ju ha måååååånga lotter vet du *ler stort*

Mamma C sa...

Håller med föregående talare. Namnet var jättefint och så klart håller jag tummarna att det går bra för dig. Jag roffar åt mig 3 st lotter i din utlottning. Länkar från min sida och följer din blogg det gör jag redan.
Kram Mamma C

NataljaOblonskaja sa...

Håller såklart min stora tummer för din nya butik, är säker på att det kommer att gå jätte,jättebra med den.
Självklart vill jag vara med och i din tävling, med två lotter.
Ha det så bra!
Camilla

idémakeriet sa...

Jätte bra Bitte!
När du har öppnat kan jag göra ett litet inlägg om att du har öppnat i min blogg. Små vattendroppar hjälper till för att det blir en pöl med kunder, ler.
Ha det så gott med godsakerna framför datorn, hoppas du hinner i god tid så att det finns några timmar över för sömn.
Kramar gerda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Bitte
Det ska bli så roligt och titta in i din butik imorgon, och då äntligen är jag ledig. Hann lägga mig som följare imorse, för din utlottning vill jag inte missa.
Tar 3 lotter. Och det var ett jättefint namn på butiken, så gulligt att Molly är med.
Lycka till-kram
AnnaMaria

Malin sa...

Så nydelig!
Er gjerne med, og tar 3 lodd;)

Klem Malin

Helen sa...

Så kul att du öppnar "eget"! Det ska bli jättespännande att kika in där!

Självklart vill jag vara med i utlottningen och jag har då rätt till 3 lotter!!

Lycka till, till både dig och mig!

Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow!! Jag skulle väl inte skriva här, men du får räkna bort den här kommentaren. Vilken superfin webb-butik, det var dom vackraste bilder du tagit. Förstår att du haft jobb dygnet runt med detta. Det här var den mest välgjorda butik jag sett, så överskådligt och fint. Jag skickar ett jättegrattis på öppningsdagen.
Varm kram
AnnaMaria

Renée sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Kul att du öppnar en webb-butik. Jag har länge kollat in allt det fina du har men ännu inte bestämt mig för vad jag vill ha. Gamla skolplanscher har jag alltid letat efter så det vore roligt om du fick in sådana!
Lycka till med din shop nu!

Renée sa...

Glömde skriva att jag tar tre lotter, hihi!

Carina sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anne B. sa...

Tar en lott, tack!

Bitte sa...

Malin, tack för att du vill vara med i utlottningen! :-) Jag har lagt dina lotter i "lotterilådan".

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Carina, tack för att du vill vara med i utlottningen! :-) Jag har lagt dina lotter i "lotterilådan".

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Anne, tack för att du vill vara med i utlottningen! :-) Jag har lagt dina lotter i "lotterilådan".

Kramar
Bitte

ANNIKA sa...

Jag följer och deltar med 2 lotter i tävlingen och hoppas...
Ha en skön helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Marie//Tekla Maräng sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning, det var bara att tiden inte fanns till för att länka just då.
3 lotter tar jag med mig.
Kramar:O)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej Bitte! Jag vill mycket gärna vara med i din fina utlottning och för maximal vinstchans önskar jag tre lotter - kommentar - länk - följare...

Lycka till med din underbara butik!
Kram,
Regina

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd. Krysser fingrene.

http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/utloddning-hos-rose-de-chinee.html

Klem fra Hilde

Love and be proud sa...

Hej! Jag deltar gärna i din utlottning och länkar från mig!

Välkommen till min utlottning du också!

Ha en skön helg!

Allis sa...

Hej kära du!
Oj så mycket spännande du håller på med - måste ju spana in din webbutik! Men först ska jag anmäla mig här i din utlottning så jag inte missar min chans att vinna någon av de fina vinsterna!
Jag länkar, följer och kommenterar så: 3 lotter tack ;))
Och ett stort LYCKA TILL!!
Kram Allis

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
Ha en fortsatt fin helg!

Helene sa...

Jeg blir selvfølgelig med i dette flotte lotteriet :) Tar 3 lodd!

klem

Bitte sa...

Annika, tack för att du vill vara med i utlottningen! :-) Jag har lagt dina lotter i "lotterilådan".

Kramar
Bitte

Gunilla sa...

Vilken härlig utlottning.

jag tar gärna 3 lotter och hoppas på en riktigt stor tur.

Ha det gott
Gunilla

lugnet sa...

Såklart jag vill vara med i din fina utlottning!! Hoppas du mår Fint!
KRAM//Ulrica

milla-andante sa...

Nu har jag länkat och blivit följare och är gärna med på tre lotter!:):)

KRAM

Jenny sa...

Hej!
Vilken fin blogg, jag ska titta in på Aunt Mollys lite mer sen också!
Så roligt med tävlingar! Jag maximerar min chanser och både länkar och blir följare ;)
Kram Jenny

Vit Poesi sa...

Är väldigt gärna med i din utlottning. Tar max antal lotter.
Ha en superfin dag!
Kram Malin

Therese sa...

Vilken fin blogg du har!
Jag är gärna med i din utlottning!
Har länkat på min blogg :)

Mvh // Therese

Märta sa...

Tar nu några lotter i din fina utlottning. Vill gärna lägga mig som följare och jag länkar i min blogg. Hoppas på tur och lycka nu till med din butik!
Kram! Märta

isabell sa...

Jag är jättegärna med! Vilka toppenpriser :-)

Loppan sa...

Hejsan! Hittade din fina blogg genom Andante. Jag är gärna med i utlottningen med hela tre lotter! Spännande! Lycka till med din nya butik! Ska gå in där och kika alldeles strax. Trevlig söndag! Kram Maria

Solbakken sa...

Hei, fantastisk nyoppdaget blogg! Deg ønsker jeg å følge videre.

3 lodd i hatten for Solbakken, kommentar, følger og link til egen blogg.

Lykke til videre - og du for noen herlige premier!

swimzy sa...

heihei! :)
Her vil jeg være med på 1 lodd!! :)

klem fra swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Thora sa...

Jaaaa jeg vil være med :-) du har en super fin blogg og jeg er sååå glad for at jeg fant den. 2 lodd til meg. Nå skal jeg kose meg og lese en del av dine innlegg. Klem fra Thora.