onsdag 2 mars 2011

Ett litet livstecken...



Hej alla rara!

Tack så mycket för fina kommentarer och hälsningar, de har gjort mig så glad när jag kikat in här mellan varven. Vad snälla ni är! Det har varit mycket att stå i på sistone så bloggtiden har blivit rejält lidande, men jag hoppas att det blir bättre på den fronten så småningom.

Trots allt jobb inför företagsstarten har jag hunnit med att skaffa mig en ny passion... ROSOR! Jag har alltid älskat rosor men kanske inte så passionerat som jag gör just för tillfället ;-). Jag har också fått en ny favorit, en bleklila skönhet som heter Memory Lane. Den är så sagolikt vacker och blir bara vackrare ju mer den slår ut...

När jag blir pensionär ska jag skaffa mig en rosenträdgård... det är min nästa livsdröm :-).

Ha det gott så länge!

Många kramar
Beatrice

7 kommentarer:

milla - andante sa...

Ja här har du en till som pysslat med hemsida och allt annat som gäller nystart av företag... mycket är det, och så roligt!!:)
Är sååå nyfiken på ditt företag!

Rosor ÄR underbara!! Härlig dröm du har kvar att förverkliga!:)

KRAM och fortsatt lycka till!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Rosor är så fina, den färgen du har här var ljuvligt fin. Det är så spännande med ditt företag, förstår att du har fullt upp nu.
Ha en fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

Hemma på Landet sa...

Härligt med rosor. Det låter spännande, det du pysslar med.:-) Kram Stina

Marie//Tekla Maräng sa...

Rosor är så ljuvliga så din nästa livsdröm verkar trevlig på alla sätt.
Spännande med ditt företag.
Ha det gott:)

Nyanser av vitt sa...

Meeeeen du kan väl inte bara skriva att du ska bli egen företagare :O)Vad ska du göra?
Kram från en nyfiken

Mamma C sa...

Rosor är vackert, vi planterade massa klänger rosor förra sommare. Ska bli kul att se hur dom tar sig i år.
Kram mamma C

Vitt hus med svarta knutar sa...

Förstår att du har fullt upp, men det är fint att du har tid att stanna upp och njuta av vackra rosor. Förra sommaren besökte vi Rosenträdgården i Bergslagen och det rara gamla paret som skapat detta paradis såg så goa och lyckliga ut. Jag tror absolut att man blir lycklig av en rosenträdgård=)

Önskar dig en mysig avslutning på veckan och en skön helg!
Kram,
Regina