måndag 21 mars 2011

En lugn och skön helg



Jag vill börja med att tacka igen för alla fina hälsningar och kommentarer ni lämnat här på bloggen, samt tacka alla er som skrivit så fint om Aunt Molly's på era bloggar (och på Facebook), samt länkat till butiken. Ni är guld värda!

Tack också för att ni kikar in här, trots att jag under en längre tid varit dålig på att kommentera tillbaka. Nu ska det i alla fall bli ändring på det, nu har jag lite mer tid igen :-). Två som är MYCKET glada för det är Mollie och Noomi. Nu blir det långpromenader igen i solskenet! (Det är Noomi på bilden ovan, visst har vår lilla plutt blivit stor? :-)

Helgen har varit lugn och skön, men jag har ändå hunnit med så mycket känns det som. Jag har packat måååånga paket och det har varit så roligt! :-) Jag kom på mig själv flera gånger med att sitta och le när jag packade och slog in... igår hade jag en riktig må-bra-dag och på kvällen såg jag två filmer (!). Jag som nästan hade glömt vilken dosa man ska använda för att TV:n ska starta... ;-).



Jag måste bara visa den andra ljuvliga bukett jag fick med bud i förra veckan. Den var från kära faster M och bestod av blommor från vitaste vitt till skiraste grönt, det var en riktig vårbukett med mängder av olika vackra gröna nyanser. Tusen tack för den ljuvliga buketten! :-) Visst är det märkligt att grönt är den färg man nästan längtar mest efter den här årstiden? Det måste bero på att den påminner om växande och spirande...

Nu ska jag kika runt till er!

Ha en fin måndag och glöm inte att vara med i min utlottning!

Många kramar
Bitte

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så fin hon är Noomi, jag skulle inte ha något emot att lägga kinden mot det där mjuka huvudet=)

Så härligt att din butik blev succé från första stund!! Skönt att du nu kan ta det lite lugnare efter en tid med massor av arbete.

Hoppas solen skiner hos dig! Önskar dig en fin dag!
Kram,
Regina

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter skönt att höra att du har slagit in paket för då handlas det ju i din butik.
Så fin hon är Noomi, man vill krama om henne.
Ha det fortsatt gott i vårsolen:O)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hon är jättesöt Noomi, och säkert glad när matte har mera tid över.
Jätteroligt att du fått en sån bra start, såg att det redan fanns nya saker i butiken.
Varm kram
AnnaMaria

Viola sa...

Så stor hon blivit den där lilla goa valpisen och visst är det skönt att kunna njuta utav promenader i solen, Otto är nu så gammal så det blir korta i lagom takt så då åker stavarna fram och så får jag ge mig ut ensam..lite sorgligt att han inte orkar längre men är man en gammal herre på snart 12 år så är lederna stela..ha en fin vecka, kramen

Fröken Tindra sa...

Och jag har helt klart missat mycket hos dig också! Men du verkar njuta i fulla drag. Härligt! Många fina buketter förstår jag. Myys!
Kram!

-Mia- sa...

Nydelige bilder!! Deilig med våren som nærmer seg mer og mer!! Ønsker deg en god uke med masse sol!! KLEM

milla-andante sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! Har inte kikat in hos dig sedan du skrev om din f.d arbetskamrat och nu har du redan öppnat din butik!!!
Åh så roligt!! Jag ska kika in där nu och jag önskar dig all lycka till vännen!!! Tänk att Sverige har fått två nya och glada företagare under mars månad! (ja, kanske några till...hihi) Vi får heja på varandra du och jag nu!!!

STOR KRAM

milla-andante sa...

WOW så fin din butik är!!! Så imponerad jag är och så köpsugen jag blev!!:)
Nu ska jag tävla hos dig, får jag låna bilden på den stora svarta mässingskandelaben när jag länkar??

KRAM