torsdag 10 februari 2011

Med önskan om en fin helg!



Det blev inga ljuslila rosor igår, men väl några ljusrosa som jag tyckte var fina också. Jag tog några foton, sedan fick de vila sig från mina påhitt :-).

Jag ska på ett viktigt möte om en stund, sedan bär det av mot Strömsholm. Jag kom just på att borde packa också :-). Förra gången vi åkte ner glömde jag både schampo och hårfön och tänkte först att det inte gjorde så mycket, då vi bara skulle stanna någon dag. Pyttsan, det blev FLERA dagar i Strömsholm och jag fick lov att köpa schampo på en ICA-affär. Ni kan säkert redan nu lista ut hur det gick...

... schampot var inte alls bra för mitt hår, det kliade precis hela tiden och schampot gjorde också håret totalt platt och babymjukt. Då jag inte hade någon hårfön med mig kunde jag inte få till minsta volym, men följd att jag såg ut som en nyfödd kalv... :-)... det är mitt värsta hårminne på tio år tror jag och jag vill INTE ha ett liknande scenario den här helgen! :-)

Jag passar på att önska er trevlig helg redan nu eftersom jag inte vet när vi kommer hem igen.

Många kramar
Beatrice

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer och gå bra. Men hon kommer säkert och känna igen sig, det gör dom innan man är framme.Och kommer säkert ha lite ont efter dom tagit bort spikarna.
Nu håller jag tummarna att allt går finemang.
Stor karm
AnnaMaria
Ps, dina lotter ligger i korgen, jättekul att du är med.

Helen sa...

Jag ska hålla alla mina tummar att det går bra för lilla Noomi. Och att matte får känna sig som en människa i håret, är ju också viktigt.. ;-)

Ha en skön helg, kram!

Hanna sa...

<det samma till dig. Det kommer säkert att gå bra.
Kram
Hanna

NataljaOblonskaja sa...

HÅller tummarna för er allihopa, och kör försiktigt. Det snöar ju något förskräckligt.
Camilla

Mamma C sa...

Håller tummarna jag med. Kör försiktigt nu, och hoppas du har packat allt.
Kram Mamma C

Viola sa...

Jag hoppas så innerligt att allt kommer att gå bra, lycka till och ha en bra helg, kram

Matilda sa...

Hoppas du har en riktigt trevlig helg utan några hårincidenter. Jag har själv ett ganska bångstyrigt burr som jag några ggr , särskilt under tonåren klippt av i ren förtvivlan. Men det kommer jag nog inte att göra igen! Underbara bilder ♥

Kram, Matilda

lugnet sa...

Hoppas du får en fin resa och en Underbar Valentines Day with Lots Of Love!! Alltid lika roligt att titta in till din blogg med alla vackra bilder att vila ögonen på!!
KRAM//Ulrica