måndag 14 februari 2011

En blomma på hjärtedagen!



Idag har det verkligen varit fullt upp, men snart är det middag och sedan ska jag göra små smaskiga Alla Hjärtans-bakelser. Jag hoppas i alla fall att de blir smaskiga :-). Först ville jag bara kika in och önska er alla en härlig Alla Hjärtans Dag och också tacka för alla fina hälsningar angående Noomi. Hon mår bra och operationen gick jättebra som tur är. Jag skriver ett längre inlägg i morgon, då ska jag också visa några bilder från Strömsholm.

Ha en fin kväll!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

Bea sa...

Hej vännen!
Hoppas kvällen blir festlig, med tanke på bakelser och Alla hjärtans dagen.
Varm kram på Vändagen! / Bea

Mamma C sa...

Hoppas din dag och kväll blev toppen. Många hjärtekramar till dig.
Kram Mamma C

Allis sa...

Inte illa att få till smaskiga bakelser efter en intensiv dag ;))
Skönt att det gick bra med Noomi!
Kram Allis

Hanna sa...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Marie//Tekla Maräng sa...

Så skönt att det gick bra med operation på Noomi.
Hoppas du fick en skön alla hjärtans dag.
Hjärtekramar:)

lugnet sa...

Hoppas du hade en fin kväll! Alltid lika fina bilder att inspireras av hos dig:)
Må så gott i Helgen!
Kram/Ulrica