fredag 21 januari 2011

Med önskan om en fin helg!



Idag är det riktigt tråkigt gråväder ute, TYVÄRR måste jag säga, eftersom det har varit så vackert och soligt de senaste dagarna. Men... det kan ju inte vara sol och blå himmel jämt :-). Har ni några planer för den stundande helgen? Själv ska jag bara ta det lugnt och i morgon tänkte jag besöka en loppis som jag läste om i morse. Jag hoppas på att göra flera fynd, vi får se hur det går!

Tack för att ni följt mig på vår Malaysia-resa! Jag har ju skrivit om den i omgångar, vill ni läsa mer om den kan ni bara kika under etiketten "Malaysia2009". Den sista anhalten på resan blev Kina, men därifrån finns det då inte några sol- och badbilder. Inte en endaste bild med blå himmel på heller, men några bilder med smog har jag, smog så tjock så att man inte kan se igenom den. Dessutom har jag några bilder från Kina med de allra mest aptitretande delikatesser, de kanske jag borde visa någon dag. Ett hett tips: titta inte på dem om ni hade tänkt äta eller fika efteråt... ;-).

Hoppas att ni alla får en lugn och skön helg!

Många kramar
Beatrice

8 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja du, jag förstår att vi är ganska lika du och jag *ler*

Kikade lite på spetsarna igår och jag tror nog att jag kan ha en del bra till dig. Ska fota och maila till dig så får du se vad du tror.

Nu ska jag fortsätta jobba här (smet lite förstår du.....)

Ha en fin helg och god tur på loppisen!
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Inga planer för helgen här heller, fast en loppistur lockar mig också.
Kan tala om att det är här solen är idag, men kallt.
Ha en lugn fin helg
Kramar
AnnaMaria

Marie//Tekla Maräng sa...

Nej ingen sol idag, så grått så grått. Tänk vad mycket mera energi man får när solen är framme.
Loppis tur låter bra.
Nej jag har inget speciellt inplanerat i helg skall bara vara och det är rätt skönt.
Kramar:)

Hanna sa...

fin blomma.

ha en fin fredagskväll.
kram
hanna

Allis sa...

Ha en riktigt trevlig helg du med!
Själv roar jag mig med att jobba ;))
Kram Allis

Viola sa...

Nu är man på banan igen...har sovit 10 timmar i natt så nu är man pigger igen, här bjudes vi på ett underbart väder idag, man blir glad i hela kroppen när ljuset bara flödar, ha en skön helg, kramen

Mamma C sa...

Ha en fin och bra helg du med och hoppas du hittar något fint på loppisen.
Kram mamma C

Bea sa...

Hej min goda bloggvän!
Vilket äventyr du beskriver i förra inlägget. Hisnande höjder i en skranglig linbana, ja, det låter inte särskilt lockande för min del, men måste medge att du var modig!

Tack för alla läsvärda inlägg skrivna med inlevelse!

Hoppas du fick några fynd på loppis idag!

Ha en skön söndag!
Kram /Bea