söndag 21 november 2010

Söndagskväll....



... redan!!! Det är inte klokt hur veckorna rinner iväg! Jag hinner INGENTING av det jag har tänkt, men nu är det i alla fall bara en vecka kvar av kursen. Märkligt, det känns som att jag nyss började den, men det har redan gått tre veckor!

Hoppas att ni har haft en skön helg! Igår var jag så trött hela dagen och somnade i soffan redan vid sju... det blev en tidig kväll för mig ;-). Idag kände jag mig lite piggare och det blev en riktigt mysig dag. Mamma kom och hälsade på under eftermiddagen och jag hann till och med städa lite innan hon kom :-). Sedan bjöd H ut mig på middag + bio, så det blev en fin avslutning på veckan! Vi såg "Red", den var bra... och rätt rolig också :-).

Hoppas att ni får en fin start på veckan!

Godnattkramar
Beatrice

7 kommentarer:

Bea sa...

Hej!
Tiden rinner verkligen iväg, snart har vi advent med allt vad det innebär.
De mörka långa dagarna påverkar oss säkert med behov ökat sömnbehov, den här årstiden brukar vara jobbig för de flesta och man får väl lov att ta sig lite extra vila ibland.
Så stämningsfullt på din bild, vacker dukning och fatet med kottarna - fint!

Ha en fin dag!
Kram /Bea

Allis sa...

Så skönt du verkar ha haft det i helgen - bra att ta det lugnt och vara snäll mot sig själv!
Ha en fin måndag!
Kram Allis

Synnøve. sa...

Hej vännen.
En skön helg som tar slut är på nått vis lite trist.
Men trösten är att det kommer nya.

Här är det inte så kallt längre. Det är milt och fint. Bara 3 minus ute. Härligt det.

Ha nu en fortsatt skön vecka och ta vara på dig.
Kramen Synnöve.

Sjabbig men chic sa...

Ja, tänk vad tiden går fort. Herregud! Och man är faktiskt lite extra trött nu. Tror att man ska lyssna på kroppen och slockna när den vill slockna. Ja, fast inte på jobbet eller i bilen då förstås:)

Kram Lisa

Viola sa...

Nu börjar det som sagt bara rusa iväg som det alltid gör denna tid, bara en månad kvar, hej och hå säger jag...kanske jag hinner sätta upp adventsgardineran imorgon och så skulle jag gäran vilja hinna och baka saffrnasbullar oxå...vi får se, en dag i taget, ha de, kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tiden riktigt flyger iväg, jag håller med dig. Ska försöka bromsa in lite nu i december, är ju en favoritmånad. Snällt av maken och bjuda ut dig, det är så härligt och bara få välja från en menu.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Mysig bild.
kram
Hanna