tisdag 23 november 2010

Snart advent...



... åååh, vad jag längtar efter advent nu! :-) Flera av grannarna har hängt upp adventsstjärnor i fönstren så jag tror att jag ska börja så smått ikväll, jag med. Jag har iofs redan smygbörjat med pyntningen i vardagsrummet... :-).

Innan jag skriver vidare så vill jag tacka för alla kommentarer jag får, trots att jag varit så dålig på att kommentera tillbaka på sistone. Jag blir så otroligt glad varje gång jag kikar in här och jag har fått ännu en fin kommentar :-). Tack för att ni finns!

Nu är det bara tre dagar kvar på kursen och de kommer att bli mycket intensiva, vi har flera gästföreläsare om dagen så man sitter och antecknar så att papperet nästan fattar eld ;-). På luncherna åker jag hem och fotograferar, äta har jag inte riktigt tid med då jag har sååå mycket som ska ut i bloggshoppen. De närmaste veckorna kommer jag att lägga ut alla "julsaker" så fort som jag bara hinner. Det är många gamla vackra ting, samt julkort och tändsticksaskar med julmotiv, alla unika och tillverkade med mycket kärlek :-).

Ha en fin kväll!

Många kramar
Beatrice

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Jag har inte gjort något här hemma ännu. Blir nog i helgen som jag stökar runt och fixar till.
Kram mamma C

Vitt hus med svarta knutar sa...

Här har jag "duttat" lite här och där, en adventsstjärna har kommit upp och adventsstaken är klar. Man får ta en bit i taget, oftast är jag görtrött på kvällen efter jobbet och så är det mörkt. Lycka till med din kurs!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Du skulle behöva en ledig dag, det är snudd på hopplöst och ta bra foton nu. Jag kånkar ut det mesta i uterummet för och få ljus. Nästan precis en sån teaterkikare har jag, det är så fint med pärlemor. Håller utkik i din shop, spännande och se vad du lägger ut.
Ha det gott, glöm inte och äta
Kramar
AnnaMaria