lördag 6 november 2010

Lördagspyssel



Hej alla fina!

Hoppas att solen har lyst på er idag! Här visade sig himlen från sin allra bästa sida och det kändes jättehärligt efter flera dagars regn. Tack för att ni tittar in här och för att ni lämnar så fina kommentarer, trots att jag inte riktigt har hunnit göra detsamma den senaste tiden.

Kursen jag började på i måndags känns så här långt riktigt givande och helt RÄTT. Det ska bli spännande att se vad vi ska få göra de kommande veckorna :-). Men... jag antar att jag inte är van att TÄNKA så intensivt hela dagarna, jag är helt slut när jag kommer hem och orkar nästan ingenting på kvällarna!

Idag hade jag tänkt att jag skulle ha stora "städardan", eftersom H är på älgjakt hela helgen och sönerna är som bortblåsta i hösten. Men... klockan är över åtta nu och än har jag inte börjat städa! Hmm... ;-). Däremot har jag pysslat ihop några nya tändsticksaskar, så helt sysslolös har jag inte varit. Nu sitter jag här framför datorn med en nybryggd kopp kaffe bredvid mig och tänkte börja kika runt hos er och se vad jag har missat under veckan!

Jag önskar er alla en fortsatt fin Allhelgonahelg! :-)

Många kramar
Beatrice

14 kommentarer:

milla-andante sa...

Ser att du hunnit med det viktigaste i alla fall!!;) Och det finaste!

Dina höstbilder är väldigt vackra!!

Kram

milla-andante sa...

Hihi, där satt vi nog och skrev till varandra samtidigt...:)

Vilken resa du har gjort, tack för att du delar med dig! Jag ryser när jag läser samtidigt som jag känner en styrka mellan raderna!

Kram igen

Inspiration i vitt sa...

Ojoj så fint du pysslar, det är mycket mer kreativt än att pyssla;) hihi.
Kram på dig/Ingela.

Lilla Kullan ♥ sa...

Nu har du gjort så där fint igen.:-) Kram Stina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så fint du pysslar, härligt material du använder till tändsticksaskarna. Jag har inte fått så mycket gjort idag, men några smycken har jag åstadkommit. Har haft en svacka när det gäller smyckena, men när jag gjorde dem som är med i min utlottning, kom jag igång igen. Kul att du vill vara med i min utlottning=)

Önskar dig en fin fin söndag!
Kram,
Regina

Nyanser av vitt sa...

Tack snälla. Du har gjort så fina askar nu igen.
Sov så gott
kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina dekorer du har på dina tändsticksaskar, dom här var jättefina. Du är bra på pyssel-saker. Och tack snälla, så roligt att du sett mitt täcke i en bok.
Jag blir glad varje gång jag tittar på det.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

lugnet sa...

Vad kul att du har börjat på kurs! Och vilket fint pyssel du gjort!!Mycket roligare än att städa:)Förstår dig!! Tack för dina rara ord, nu känner jag mig bättre igen:) Hoppas du får en skön Söndag! Här lyser solen och vi ska hämta dottern på Arlanda, mysigt!!
KRAM//Ulrica

Rummet för välbefinnande sa...

Tändsticksaskarna är jättefina och jag njuter av mitt bokmärke ska du veta. Har det i boken som jag läser nu och varje gång jag öppnar den för att sätta mig till ro en stund så ser jag den vackra, skira spetsen, klockorna på papperet också tänker jag på att uppskatta det vackra, att ta vara på tiden också tänker jag på dig.
Hoppas du får en fin söndag :)
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt att du är med i utlottningen, jag håller tummarna för dig. Dina lotter ligger nu i lådan.
Kramar
AnnaMaria

Fröken Tindra sa...

Vilka fina askar! Kul med pyssel!
Kram!

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härligt med *lördagspyssel* och vilka fina material du hittar.

Kramar:)

Viola sa...

DU kan få till det där lilla extra du..hoppas helgen varit skön och lycka till med tankearbetet, kram

Allis sa...

Tack för din söta hälsning i helgen - och så fina askar du gjort! Mycket mysigare än att städa ;))
Ha en fin måndag!
Kram Allis