söndag 26 september 2010

Loppis och födelsedagskalas



Klockan är strax efter midnatt och jag antar att det är hög tid att gå till sängs. Jag har städat och bakat hela kvällen för jag fyller år i morgon, eller, jag antar att det redan är i morgon eftersom klockan har slagit tolv :-). Det är märkligt hur tiden går, jag tycker inte det var så längesedan jag fyllde år... hmm...

Jag har bakat några olika sorters kakor som jag och sonen nyss har tjuvsmakat ;-), men jag har inte bestämt mig än för vilken slags tårta jag ska göra, hoppas att jag får några braiga idéer under morgondagen. Den lär nog inte bli lika tjusig som tårtan på bilden, men jag ska göra mitt bästa :-). I morgon ska jag i alla fall börja dagen med att ha loppis! Jag har hyrt ett bord på ett ställe där det är många som säljer, så jag hoppas det kommer mycket folk. Kanske gör jag några fynd själv också :-).

Hoppas att ni alla får en fin söndag!

Många kramar
Beatrice

5 kommentarer:

Bea sa...

Godmorgon!
G R A T T I S på födelsedagen!
Dagen är din och hoppas den blir som du önskar!
Kram /Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas du fär en riktigt bra dag. Börja med en liten loppis är inte fel, hoppas du säljer mycket. Det var en vacker blom-tårta, tror att du gör en lika fin, fast som går och äta.
Ha en toppendag
Varm kram
AnnaMaria

Viola sa...

HIP HIP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDA...ha en härlig dag,

STOR GRATTIS kram från VIOLAN

Marie//Tekla Maräng sa...

GRATTIS på din födelsedag.
Hoppas att du gör något loppis fynd och att du får mycket sålt.
Tårtan blir säkert jätte fin.
Kramar:)

Sjabbig men chic sa...

Stort grattis till dig!!! Jag trodde att du gjort tårtan på bilden och tänkte jisses!
Hoppas att loppisen blir jättekul och att affärerna går strålande.

Kram Lisa