fredag 19 februari 2010

I morgon öppnar jag min nya blogg!



Hej allihopa!

Hoppas ni har det bra den här gråmulna dagen. Idag försöker jag att inte bry mig vilket väder det är eller inte, vi får se hur det går ;-). Igår hade vi däremot strålande sol, så trots att det var lite kallt blev det en jättebra dag och jag hann så mycket!!! Det är bara att inse att jag påverkas otroligt mycket av vädret, konstigt är det, men sant.

Eftersom jag hann så himlarns mycket igår, färdigställde jag nästan min nya blogg An Mei, eller bloggbutik kanske man borde kalla den. Men, det saknas fortfarande några viktiga detaljer och eftersom jag ska hjälpa H idag, öppnar jag den i morgon klockan 12.oo så jag säkert hinner bli färdig.

De allra flesta saker i bloggen finns bara i ett enda exemplar, med några undantag som t.ex. de handgjorda tvålarna från Bali eller de kinesiska lyckosymbolerna. Därför är det först till kvarn... jag säljer också några saker från mina egna gömmor, saker som söker nytt hem :-).

Hoppas ni får en fin dag, jag ska strax ordna fika vi kan ta med oss!

Många kramar
Beatrice

11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det här ska bli kul, jag tittar in imorgon. Gillar det du visat förut, och sakerna i din utlottning var jättefina. Här snöar det idag också!! Men almanackan går mot mars så det måste väl ta slut på denna vinter någon gång.
Ha en mysig helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Å låter spännande! Jag blir helt klart nyfiken! Tittar in i helgen. KRAM!

Nyanser av vitt sa...

Åh vad spännande vännen.
Men du är ju bara för gullig. Tack för de orden de värmde gott. Kommer att skida fort oc lätt imorgon när jag tänker på vad du skrev :O)
Lycka till med shopen
Ha en underbar helg
Kram Agneta

milla-andante sa...

Så roligt!!! Tittar in imorgon!:)
Kram

Lilla Kullan sa...

Det ska bli kul att få titta in i den.:-) Kram Stina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Men oj så spännande! Det vill jag gärna kika på... förstås!
Ja, nu är man förskräckligt trött på den här vintern... och en verkar den inte vara slut...:(
kram
MArie

NataljaOblonskaja sa...

Det ska bli himla spännande att få följa dig i din nya blogg.
Lycka till med den.
//Camilla

Viola sa...

Ser verkligen fram emot din nya blogg, den ser jag fram emot med stor spänning, nu är det bara att vänta in oväder nummer två....vad trött man blir, blev utplogad kl 15.00 denna em...ha en fin kväll, kram

Synnøve. sa...

Så spännande med en bloggbutik.
Ska tita in det lovar jag.

Håller tummarna för att det går bra.
Kramen Synnöve.

Viola sa...

JIPPI, jag håller tummarna att du kan komma ner, så himla roligt! KRAM

Huset vid ån sa...

Åh, vad spännande! Jag ska absolut kika in! Ett stort Lycka Till vännen! Trevlig Helg! Lördagskramar till dig från mig. / Therese