söndag 20 december 2009

Fjärde advent och snart jul!



Hejsan!

Hoppas att ni har det bra i julstöket och att ni inte stressar ihjäl er! Själv har jag tagit det rätt lugnt de senaste veckorna, men det har lett till att jag i stället fick en hel del att göra den här veckan som varit och därför inte har hunnit kika in till er så ofta som jag brukar.

Det är helt otroligt att det redan är fjärde advent och snart bara fyra dagar kvar till julafton!!! Har ni handlat julklapparna än? Inte jag, hmm... :-).

Många kramar
Beatrice

12 kommentarer:

Romantiska Hem sa...

Ville bara kika in och önska dig en glad advent! Kram Petra

Bea sa...

Vet du, jag har allt klart inför julen, för en gångs skull i tid :)
Men så har jag jobb i ett par dagar nu framöver, så det är bara god planering som gäller och att dra ett streck när det får anses vara klart att ta emot julens fröjder!
Önskar dig en riktigt God JUL! / BEA

Nyanser av vitt sa...

ooops då har du lite att göra nu då...
Önskar dig en riktigt GOD JUL
Kram Agneta

Karin / Livsluft sa...

Hej Beatrice!
Hoppas du slipper stressa för mycket nu då, om det hopar sig för dig...
Jag har väl pyntat klart, julklapparna har vi avskaffat för flera år sedan(vi har ju inga barn så därför funkar det ju bra)och julafton åker vi till mina föräldrar i Blekinge.Vi gör det lite knytis och lite i all enkelhet, så julen blir inte så betungande för någon av oss. Det är skönt!
Vacker julstjärna du har uppe, och headern med de frusna växterna är så fin att se på vid denna tiden.
Önskar dig nu en riktigt God och glad Jul!;-)
/Många kramar fr Karin

johanna sa...

Hej
kikar in o önskar dig en riktigt god jul!
kram

Jenny sa...

Jag har lite mat kvar att göra, kännas lagom mycket. Nu gäller det att njuta :) Ha en riktigt GOD JUL!! Stor KRAM

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag har inte heller handlat alla julklappar som jag ska... :( och nu är det bara idag och imorgon kvar. Nu känns det lite stressigt, men det fixar sig nog...och sen blir det lugnt och skönt. Jag ska bara ligga i soffan och käka praliner och läsa en god bok :))
God Jul på dig vännen!
Kram
Marie

Viola sa...

Här tar vi det väldans lugnt med julen, tycker oftast den är överreklamerad, det viktigaste är att träffas och äta god mat, julklappar handlar vi inte längre, våra vuxna barn får en slant istället, så skönt att slippa den hysterin, men det var skillnad så klart när ungarna var små, sänder en stor julkram, VIOLA

Gnistrande snö sa...

Vacker stjärna...
Önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Kram
Katarina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gokväll. Nu har jag tagit julledigt, ska bli skönt och slippa åka iväg till jobbet ett tag nu. Det enda som fattas här är maten, den ska jag handla imorgon.
Snart är det julafton, tills dess
Stor julkram
AnnaMaria

H A N N A S - F O R M sa...

Så vacker stjärnan är...vill önska dig en riktigt GOD JUL!!!!!!

Varmaste kramar
Hanna

Nordingården sa...

Vacker stjärna och vackert foto! En riktigt GOD JUL önskas ni i Härnösand från Nordingården