söndag 6 december 2009

En regnig andra advent



Hejsan!

Jag kikar in lite snabbt för att önska er en fin andra advent :-). Jag har varit så otroligt trött den senaste veckan och det blir bara värre, så nu undrar jag om jag håller på att bli sjuk. Men jag känner mig inte sjuk, utan är bara jättetrött. Konstigt! Därför har jag inte tittat in till er på några dagar och jag ser nu att jag missat en del. Dagarna går... :-).

Det har snöat här under veckan och den frostiga skogen blev bara vitare och vitare. Men igår förändrades allt. Sent igår kväll började det regna och det fortsatte att regna och i natt fullkomligen VRÄKTE regnet ner.... så nu finns det ingen snö kvar... bläää...

Jag har fått två fina awards under veckan som gått och jag ska visa dem i nästa inlägg. Med en av dem medföljde det dessutom en utmaning som jag klurar på för fullt... ;-).

Var rädda om er! :-)

Många adventskramar
Beatrice

11 kommentarer:

Miss Mette sa...

Hei
Her har jeg ikke vært før! Så koselig blogg du har.. og fantastiske bilder du viser. Nydelig adventsstake du har, likte veldig god kombinasjonen mose og hvite perler. Ønsker deg en fortsatt fin søndag og adventstid. Klem fra Mette

Viola sa...

Önskar dig detsamma, glöggen är avklarad och ljusen är tända, nu väntar söndagsmiddagen, ha det gott, kram

Daniel sa...

å må snän återkomma snarast!!!

Annika Christensen sa...

Hej och tack för din fina hälsning till mig och Dessie.
Vackert det är med frost kan aldrig se mig mätt på det.
ha det gott
Annika

Hanna sa...

Vilken underbart vacker bild du visar.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Synd att regnet tog bort all den fina frosten, här regnar det också. Jag tog ut 6juni-dagen idag, har packat julklappar och försökt få ordning på det kaoset. Och jag håller med dig, det var länge sen jag kände mig såhär trött. Men det är väl gråvädret kanske, vi skyller på det.
Var rädd om dig
Goa kramen
AnnaMaria

Lilla kullan sa...

Vacker bild. Ja, jag är också så trött. Jämt!
Kramis

Kate sa...

Nå er det snart juleferie, så da kan du slappe av litt.
Desuten snur sola om 12 dage.
Vi går mot vår og lysere tider igjen.
Klem

Nyanser av vitt sa...

Hej
Fy inte bli sjuk nu. Hoppas du mår bättre.
Ja visst är det tråkigt med detta gråa väder. Snööööö vill vi ha
Kram

lugnet sa...

Hoppas du inte blir sjuk nu, men det är så mörkt så man kan bli lite trött.. Här har vi inte heller någon snö ännu, plusgrader! Får tända ljus och mysa inne istället! Vackra bilder du visar!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram//Ulrica

C. Tvillingmamma sa...

Så mycket fina bilder!!!