fredag 13 november 2009

Den snö som föll...



... ligger kvar även idag, vilket känns bra! Det blir åtminstone liiiite ljusare ute :-). Jag hade hoppats på en blå himmel, men nej, det är så g r å t t det kan bli. Vi har en riktig Peking-himmel skulle jag vilja säga, men som tur är beror det gråa inte på smog i alla fall.

Jag tror minsann att jag helt kommit ifrån det där med disk, matlagning och städning, för att inte prata om tvätt... hur var det man gjorde, nu igen ;-). Och hur gör man för att komma igång?

I helgen ska jag försöka få undan allt från resan, jag har inte orkat så mycket mer än att bara vara den här veckan. Men jag ska också kika runt hos er så mycket jag orkar och hinner, för jag har verkligen saknat er medan jag varit borta... :-).

Hoppas ni får en fin helg i det gråa!

Många kramar
Beatrice

9 kommentarer:

lugnet sa...

Välkommen hem!! Hoppas du hade en toppenresa! Är så sugen på Kina, måste dit snart framöver! Verkar såå spännade!! Missade din tävling..., jättefina priser!!
Hoppas du får en underbar helg!
Kram//Ulrica

Lilla kullan sa...

Hoppas att du får en bra helg gumman.:-) Kram Stina

TEFROSSA sa...

Hej och välkommen hem från din långa resa! Vilka fina priser du hade med dig...

Vad kul att du blev nyfiken på min butik. Du är så välkommen att kika runt. Citronmaräng är min egen blandning och den är inte alls dum, den!

Vi hörs,
Kram,
Lena

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men oj... wow!!! Har jag blivit en av de som fått pris!! Så himla roligt =) Ja jag hade helt och hållet missat det. Har inte varit in på datorn på så länge och hälsat på er andra pga sjukdom och annat.

Ha en underbar helg!

KRAM Anita

Viola sa...

Vilken vacker bild..) och önskar dig välkommen hem igen, hoppas nu att ni får en skön helg, här ska köras flyttlass ...kramen VIOLA

Hjärtat Mitt sa...

Åh, önskar vi kunde få lite snö oxå. Det är en av få saker som jag inte gillar med Skåne. Vill ha riktig vinter!

Nä usch, för allt tråkigt som måste göras när man kommer hem. Men det är inget som smiter ifrån en, så ta det lugnt :)
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Mari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka fina krumelur-tavlor du har, gissar att det är fynd från Kina. Och tvätta och sånt är ju inget kul, mycket roligare och blogga.
Ha en fin helg
Goa kramen
AnnaMaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Wooow vilke under bar resa ni vart på!!!åå såå komma hem till det här....grått, regn o trist!!!
ja du...såskönt att va iväg o slippa allt vad städ, disk o tvätt heter!!


kul du kika in till sessan ;)

Kramelikram
Ha en fin lördax kväll!!

♥ A Cup Of Emilia ♥ sa...

Tack för din fina kommentar hos mig :) Visst är skolplanscher fina! Ser att ni har fått snö. Vad mysigt. Många kramar från Emilia