torsdag 12 november 2009

Datorkrångel och en liten blomma till er alla



Hej igen!

Här fortsätter det att krångla! Igår förmiddag var allt klart och fixat med vårt internet och jag hann titta runt till de flesta av er vilket var jätteroligt. Oj, vad jag har missat mycket medan jag varit borta! :-) När jag lite senare på dagen skulle fortsätta min resa genom Blogglandia och göra ett nytt inlägg för att berätta vilka som vann priserna i min tävling så fungerade plötsligt inte internet!!! Blääää och grrrr!!! Men nu ska det fungera... hmm....

... så, jag ska inte hålla er på sträckbänken längre, ni har väntat jättelänge ändå :-). Först av allt vill jag tacka alla som var med i tävlingen och ge er blomman på bilden ovan. Det var riktigt roligt att anordna en tävling för första gången och det blir nog snart en tävling till, tror jag ;-).

Så, här är vinnarna:

Första priset vanns av Marie med bloggen Nostalgi och Romantik (som får välja pris först).

Andra priset vanns av Agneta med bloggen Nyanser av vitt (som får välja som nummer två).

Tredje priset vanns av Anita med bloggen Anitas ljuva rum (som får det pris som blir kvar :-).


Grattis till er som vann och tack igen till alla som ville vara med! :-) Vinnarna kan maila sina adresser till mig på bitte007@hotmail.com så skickar jag vinsterna så snart som möjligt!

Kramisar
Beatrice

10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till tre riktiga lyckostar. Det här var en spännande tävling. Hoppas du slipper mer datakrångel nu.
Goa kramen
AnnaMaria

Hjärtat Mitt sa...

Ett stort grattis till vinnarna!
Håller tummarna att det inte ska krångla mer för dig nu.

Kram Mari

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till de tre vinnarna.
Ja dator krångel är inte ett dugg roligt. Igår vill inte någon av mina bilder *fastna* på bloggen men idag ska jag prova igen.
hoppas att datorn slutar att krångla för dig.
Kramar Marie:)

Ps. Ska kolla om jag fått mail.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tjohoo!
Jisses så glad jag blir! Och hur ska jag kunna välja bland dessa fina saker? Milda tider!
Jag är så glad nu så jag kan inte tänka på något annat... och jag vet inte vad jag ska skriva... Jag bara ler och skrattar!
Tack snälla du! Jag ska maila till dig!
Kram
Marie

Bea sa...

Hej och välkommen hem!
Kul att du är tillbaka i "blogglandia" och trist med bloggkrångel.
Grattis till de lyckliga vinnarna av fina vinster!
Kram/ Bea

Nyanser av vitt sa...

Ja här har man full koll på tävlingarna :O)
OK blir spännande att se vad det blir.
Sköt om dig
Kramis

Viola sa...

Vad roligt att min parhäst Marie fick första pris, vi är ju alltid ute på loppisturer och annat kul, grattis till vinnarna, trist med strul, hoppas det ordnar sig, kram

Lilla kullan sa...

Ja, det där internet. Det kan man bli galen på.
Hoppas att det fungerar nu för dig. Kram söta.

Maria Berg sa...

Grattis till alla vinnarena!


... men, nog saknar jag allt sol och värme, vackra solnedgångar, vita sandstränder och blommande orkidéer, hibiskus och frangipaniträd om vartannat! ;-

Det saknar jag också!!!! MB

Karin / Livsluft sa...

Tack snälla du för din söta kommentar hos mig! Så glad jag blev!:-)
Och välkommen hem skall jag väl säga till dig.Hoppas jetlagen snart lägger sig ;-).Förstår att du haft det fint där borta i Kina. Har kikat lite på dina fina bilder du lagt ut.Det lät nästan lite tropiskt med blommorna du beskrev.Och så komma hem till kylan och det gråa vädret i Sverige-inte så kul kanske.Hoppas din resa gett så mycket du önskade och kanske mer därtill?
Ha en riktigt mysig och avkopplande helg, och tack för blomman du delar med dig utav.Jättesöt är den!
/Kram Karin