måndag 9 november 2009

Borta bra, men hemma allra allra bäst...

Hej allihopa!

Nu är vi äntligen hemma igen och det känns otroligt skönt :-). Jag ska låta alla intryck sakta falla på plats medan jetlagen förhoppningsvis försvinner ur kroppen. Det känns underbart att kunna dricka vatten ur kranen, andas frisk luft utan att börja hosta och såklart att sova i sin egen säng igen. Jag ska visa kort framöver på smogen i Peking, ni kommer inte att tro era ögon! Man kan tro att bilderna är manipulerade, men det är de tyvärr inte...

... men, nog saknar jag allt sol och värme, vackra solnedgångar, vita sandstränder och blommande orkidéer, hibiskus och frangipaniträd om vartannat! ;-)

När vi kom hem så var det totalstopp i avloppet i badrummet, dessutom fungerar varken min dator ELLER internet! Just nu har jag lånat en dator och vet inte riktigt hur jag ska kunna lägga in bilderna på era vinster. För vinster har jag med mig hem från Kina ;-). Hoppas att ni orkar vänta lite till!

I morgon kommer det i alla fall hit någon som ska kolla upp telefonuttaget, byta ut modem och router och försöka fixa min dator.

Kram så länge!
Beatrice

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Välkommen hem, så roligt att du är hemma. Hoppas nu du får fart på datorn så vi får se dina bilder. Och det blir skönt och sova i din egen säng kan jag tro.
Goa kramen
AnnaMaria

Sjöboden sa...

Hejs!

Välkomna hem! Visst är det så...hemma är hemma. Men det är underbart att resa oxå :)

kram Caroline

Lallis - liv och leverne sa...

Välkommen hem, gumman:)
Kram Lallis