måndag 26 oktober 2009

Ett litet hej fran mig...


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e6/Mount_Kinabalu_Clouds_3.jpg

Hoppas ni har det bra och att det inte har blivit for gratt och kallt darhemma! H och jag njuter fortfarande av varme, god mat och av livet. Bilden ovan ar en vy over Mount Kinabalu pa Borneo som vi tyvarr inte tog en narmare titt pa, men det ar bara att inse att jag inte har den kondition som kravs for nagra bergsbestigningar :-). Jag tyckte inte speciellt mycket om Borneo, men det kanske berodde pa att vi besokte fel platser? Daremot sag jag en av de vackraste solnedgangar jag nagonsin sett under de fa dagar vi var dar (jag ska visa nagra bilder nar jag kommer hem igen).

Pa tal om att komma hem, ni undrar kanske nar jag egentligen kommer hem och nar tavlingen avslutas? :-) Det kommer att droja ett litet tag innan jag ar hemma igen, for vi har bestamt oss for att stanna kvar efter massan da jag har nagot pa gang... hihi... ;-). Jag fick en sa braig ide' nar jag var i Kina ifjol och nu ska jag forsoka genomfora den. Jag ska beratta mer om det hela lite senare i host nar allt ar klappat och klart. Sa... blir det tyst fran mig ett tag beror det bara pa att vi ar kvar i Peking, darfor far tavlingen paga tills jag kommer hem igen. Jag hor av mig sa fort jag kommer hem och da ska priser visas och vinnare dras!

Forresten... jag har kopt ett av priserna nu... :-).

Ha det gott sa lange! :-)

Manga kramar

Beatrice

9 kommentarer:

Bea sa...

Hej!
Så roligt att få ett livstecken från dig! Förstår att du har många upplevelser i bagaget när du kommer hem och kanske vi får en glimt av dina reseminnen.
Hoppas du får många sköna dagar och underbara solnedgångar att njuta av.
Kram / Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej, jag blir också jätteglad när jag hittar nytt inlägg från dig. Det låter så spännande allt du gör där borta. Kan undra vad du har för fina idéer. Idag är det sol här, men det har varit så grått. Men jag tycker det är skönt att vintern dröjer lite. Ha det så gott nu.
Stor kram
AnnaMaria

Marie//Tekla Maräng sa...

Goa vänliga du som t om ger oss livstecken ifrån din härliga tripp.
förstår att du har massor med resminnen med dig hem sen när du kommer hem.
Ha det så gott:)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket spännande platser du får besöka. Det bli kul att läsa om det när du kommer hem igen.
Kram
Marie

LillaFlisan sa...

Men gud så spännade!!
Hoppas att du har det helt underbart.

Här hemma missar du inte mycket mer än regn och rusk

Njut av livet och förverkliga dina drömmar, vännen!

Kram

Flisan

Maria Berg sa...

Låter verkligen spännade , kanske du skall start upp en frima, bli återförsäljare?

Vem vet, men vackert är det där borta. Själv älskade jag Boreneo när jag var där - vi var ute på djugelvandring och bodde hos inhemsk befolkning i dreas bambu hyddor- synd att din erfarenhet inte blev lika lyckad.
MB

Hjärtat Mitt sa...

Det låter verkligen jättespännande :)
Ha en fortsatt mysig resa.

Kram Mari

Rasmus sa...

Så bra att du har det bra. Väntar med spänning på att se vad du köpt.
kramen Synne.

Nyanser av vitt sa...

Hej Beatrice,
Härligt att höra att du har det bra. Underbar bild.
Spännande med ditt projekt.
KRAM Agneta