måndag 12 oktober 2009

En solig halsning fran ett varmt Malaysia


Foto: http://www.alltioman.info/images/blocks/03-09-03-101.jpg

Hej allihopa! :-)

Har kommer en solig halsning fran Malaysia! H och jag hade ju nagra dagar tillgodo innan massan borjar, sa vi bestamde oss for att lamna Kina och istallet fa lite sol och bad innan det ar dags for massbesok och annat. Vi hittade superbilliga biljetter fran Kina till Tioman Island i Malaysia och var inte sena att aka dit! Jag ska beratta lite mer nar jag kommer hem igen. H och jag hittade bland annat ett overgivet resort som statt tomt i 16 ar och var saklart tvungna att titta in dar...

Vad glad jag blir over att sa manga vill vara med i min lilla tavling :-). Jag har engagerat H i sokandet efter fina priser, sa han ar fullt medveten om att han inte kommer att ha tid att jobba sa mycket nar vi kommer till Kina ;-).

Ha det bra sa lange!

Varma kramar
Beatrice

6 kommentarer:

Bea sa...

Långa skuggor från palmernas flikiga blad - underbart vackert!
Hoppas du får många trevliga dagar på din resa, med god amt och trevlig upplevelser.
Kram / Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men så roligt med en hälsning från Malaysia, jag vet ju knappt var det ligger. Ni har säkert härliga dagar. Här är soligt men råkallt. Njut av er goa värme. Ha det gott.
Stor kram
AnnaMaria

Marie//Tekla Maräng sa...

Roligt med en hälsning ifrån Malaysia.
Hoppas du får många härliga stunder och minnen på din resa och trevlig upplevelse.
Kramar:)

synne sa...

Hej på dig.
Så härligt med en liten semester i resandet.
Malaysia är nog ett land många vill åka till. Härliga långa sandstränder. Med vit sand...
Kom själv hem i söndags från en vecka som jag längtat efter länge...
Titta gärna in.

Ha nu en fin och skön dag där du är.
Kramen Synne.

Maria Berg sa...

Ser framemot vad det blir för spännande du har med dig hem -vad skönt att få lite sol på näsan, MB

Viveka i Bläckhornet sa...

tack snälla för hälsningen från Malaysia.
Där ser helt underbart ut.

Önskar er en fortsatt trevlig resa.

Kram Viveka