fredag 25 september 2009

Liten blir stor...


Hej allihopa! :-)
Jag har nästan inte hunnit kika in alls till er de senaste dagarna, då jag har städat, bakat, lagat mat och stått i... jag fyller nämligen XX antal jämna år i morgon...
.... jag vet ännu inte om jag tycker att det ska bli roligt eller tråkigt att fylla jämnt, men det visar sig om ca 13 timmar ;-). En fågel har viskat i mitt öra att något kommer att hända i eftermiddag... hmm... jag har gruvat mig i flera dagar, men försökte lugna mig med att tänka att man bara får gå runt på stan i fula kläder och sälja kyssar för 5 kr om man ska gifta sig (och det ska jag ju inte, jag ska ju faktiskt bara fylla år :-).
Nu ska jag återgå till matlagningen, potatispaj med äpple och örter, samt mandelkakor med vinbär står på tur. Efter helgen fortsätter reseberättelsen!
Hoppas ni får en fin helg!
Många kramar
Beatrice

6 kommentarer:

Bea sa...

Ett stort GRATTIS till dig på din dag!!
Förstår att du haft en del att göra om det blir jämna år, men skojigt med många trevliga minnen efteråt.
MEN....hoppas verkligen, att du inte behöver sälja kyssar...!! *ler*
Ha det gott! / Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

GRATTIS, hoppas du får en riktigt bra dag, och lagom med bus.
Ha nu en toppen-helg.
Goa kramen
AnnaMaria

idémakeriet sa...

Då får jag gratulera dig idag med den stora 40 dagen.
Det dröjer några dagar till för mig men sedan är det också min tur.
tack förresten för dina uppmuntrande ord på min blogg, det värmer.
Ha det nu så skönt och njut av den första dagen av detta fina året.
Kram Gerda

lugnet sa...

Så härligt!! Grattis!! vilken underbar tårta!!

Kram//Ulrica

Pysselpalatset sa...

Ett innerligt stor grattis... Härligt att fylla år, att få en egen dag... när folk, när och kära gör sig till.... Love it... behövs inga presenter, bara att få vara dagens huvudperson... Det gillar jag... fast en liten gåva säger man ju inte nej till... Ler stort... Ha en riktigt bra dag.. tårtan är ju urvacker... kram Jeanette

Lilla huset på prärien sa...

Grattis i efterskott!! Hoppas att du hade en härlig dag! :)

Kram J