onsdag 4 februari 2009

Utmanad!



Jag har blivit utmanad av Katinka som har bloggen Presentabel!
Utmaningen bestod i att visa den sjätte bilden i den sjätte mappen, samt den sjunde bilden i den sjunde mappen. Jag funderade först på om jag egentligen har någon sjätte och sjunde mapp, men oj, vad man samlar på sig bilder... :-).

Nu får ni se två bilder som jag antagligen aldrig hade lagt ut på bloggen om jag nu inte hade blivit utmanad ;-). Ovan ser ni 6+6-bilden, det är en närbild på en av mina STOOORA snäckor jag har i vardagsrummet. Lite konstigt kanske att fota sin snäcksamling :-). Nedan ser ni 7+7-bilden, den är från Förbjudna staden i Peking och en av de bilder från resan som jag inte tyckte blev så bra... ;-).

Utmaningen går nu vidare! De jag skickar den vidare till är Marie med bloggen Tekla Maräng - en livsnjutarblogg, Lallis med bloggen Lallis liv och leverne, Anita med bloggen Anitas ljuva rum och Synne med bloggen Blåbär och annat snadder.
Det här ska bli spännande... :-).
Kramar
Beatrice

6 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jösses vad spännande! Det kan verkligen bli precis vad som. *s*
Dina bilder var fina, så det så:)
Kram Lallis

Katinka sa...

Vilka fina bilder det blev för dig! Den med snäckan är ju helt underbar - ser mycket konstnärlig ut och Peking verkar mycket spännande,
Hur länge var du där?
Skulle också vilja åka.

synne sa...

Inget fel på de bilderna.
För en som inte varit i Kina eller har snäckor hemma så är det vackert.
Hör du det hehe...
Jag antar den sjunde i sjunde utmaninen.
Har precis gjort den sjätte i sjätte.
Och den fjärde i fjärde...

EN INREDOHOLIC sa...

Hej!! Kan nog behöva att du behöver få in lite eld i ditt liv, energi! Vi brukar ofta ha "cravings" för det så här års.. när det är vinter och yin, då vill vi ha yang (rött) koralla och andra eldiga färger.

Kram Jannice

-Mia- sa...

Hei! :-) Gøy at du ville være med i konkurransen min! Flott blogg du har, med fine bilder! Ha en fin dag!! Klem-Mia

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Haha men oj... ja men jag som just har gjort en utmaning om 4 + 4!?... Hihi kanske jag tog fel siffra?! Ja herreje skulle inte förvåna mig om jag har gjort fel =)
Men jag åtar mig den roliga utmaningen och åter igen får jag våndas vad för bilder som poppar upp =)

Dina bilder var då verkligen vackra!

Kram på dig /Anita