onsdag 12 november 2008

Det är då den stora resfebern rullar in...


Foto: http://www.lat34.com/
I wish I was a surfer girl... :-).

Idag har verkligen den stora resfebern slagit till! Jag sov nästan ingenting i natt och i morse kände jag mig orolig, pirrig och illamående. Så idag önskar jag att jag var tjejen på bilden, som totalt orädd och med fantastisk balans och en vattentät Rip Curl-klocka bemästrar de högsta vågorna och trotsar de mörkaste djupen....

Det är fortfarande en viktig detalj som inte löst sig inför resan, men det är ju en dag kvar... hmm. Nåja, allt brukar faktiskt ordna sig till slut, även om det blir i sista sekunden :-).

Resten av dagen ska jag försöka surfa på livets vågor! :-)

Kram
Beatrice

9 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag förstår att du börjar få reesfeber. Men vilket äventyr:)
kram Lallis

Beatrice sa...

Ja, det är ett riktigt äventyr :-). Det känns nästan lite overkligt!

Kram till dig :-)

skrivanne sa...

ett Riktigt äventyr kan man säga, ja! Spännande! Kram Anna

LillaFlisan sa...

Oj så spännande!
Du MÅSTE försöka hitta internetcaféer så att du kan hålla oss uppdaterade!!

Kram

flisan

Galleri Hönshuset sa...

Hej Beatrice. Tack för ditt besök hos mig. Nu har jag läst vad du skriver, och det är en blandning av gott och blandat. =kul o intressant läsning... =)

Gillade vad du skrev om änglar, visst finns dem...

Ha en fortsatt härlig vecka. Kram Pirre

Marie//Tekla Maräng sa...

Förstår mycket väl att du har resfeber. Men vilket äventyr hoppas att du får chansen att hitta ett internetcafe då och då så du kan hålla hos uppdaterade samt för dregla lite över det du får uppleva. Jätte Kramar Marie
Lycklig och äventyrsrik resa!
Jag kommer att kolla regelbundet efter dig.

Tulipa sa...

Hej!
Vad mycket spännande du har framför dig! Så många minnen du kommer att få med dig!
Du ska verkligen surfa på livets våg nu när du ger dig ut!

Jag har en förkärlek till hjärtan...de bara dyker upp utan att jag tänker på det!
Kram och res säkert!
Tulipa

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Tack så mycket :)

Gud så härligt du kommer ha det!
Ha en underbar resa!

Kram Therese

Beatrice sa...

Tack allihopa för alla fina kommentarer! De gör mig sååå glad och varm i hjärtat :-).

Ha det bra allihopa!

Kramar
Beatrice