torsdag 23 oktober 2008

Snart jul igen!



Snart, snart är det jul igen! Jag tror inte att jag har längtat så här mycket efter julen sedan jag var liten :-). När jag gick en sväng på stan igår, upptäckte jag till min förtjusning att Åhléns nästan hade julskyltat färdigt, så efter att ha strosat runt bland julgranskulorna en lång stund började jag att längta efter att julpyssla lite. Jag köpte lite mossa som jag inte riktigt har bestämt mig för vad jag ska göra med. Idag ska jag hitta på något med den och sedan tror jag minsann att jag ska pyssla ihop några strutar... :-).

Jag längtar också efter att julen ska komma till Par Courrier! Eftersom jag tycker så mycket om deras övriga sortiment, kan jag knappt bärga mig tills julsakerna börjar säljas. Den som väntar på något gott... :-).

Magdalena, som har Par Courrier, har just nu en utlottning på sin blogg Magdalenas hem, http://magdalenashem.blogspot.com/. Man kan vinna en diffuser (en rumsdoft) och det skulle jag inte ha något emot alls! :-) Vi får se om turen står mig bi, eller om någon av er andra har mer tur den här gången. Så... skynda dig att vara med i utlottningen!

Kram
Beatrice

1 kommentar:

A home far away sa...

Hej vilken fin sida du har, ska genast kolla in den lite mer:-

Ha en fin fredag
Kram Gunilla i Singapore