lördag 25 oktober 2008

Ser du stjärnan...


Foto: http://buisetzinc.canalblog.com/

På den franska bloggen Zinc et buis finns många vackra och stämningsfulla bilder och jag kikar in där allt som oftast för att få inspiration. Jag är svag för det här franska ljusa och pastelliga... :-).
Häromdagen såg jag en utlottning av en liknande stjärna på en svensk blogg, men vilken var det nu igen? Jag kan inte längre hitta den. Vet någon av er vem som lottar ut den söta stjärnan?

I natt stormade det så fruktansvärt så jag trodde nästan att taket skulle blåsa av, därför avblåste jag loppisen tidigt i morse. Men, vad händer? Jo... redan under förmiddagen slutade det blåsa och solen lyste plötsligt så fint på himmelen. Då var det försent att ändra sig IGEN... grrr... :-). Nåja, jag får väl ha loppis någon annan gång i stället...

Idag ska vi i alla fall äntligen planera och boka vår hemresa från Kina. Till slut så... :-).

Kram Beatrice

Inga kommentarer: