måndag 20 oktober 2008

Nya smycken?



Jag har alltid varit barnsligt förtjust i snäckor, pärlor och allt som varit i havet :-). Därför har jag några pärlhalsband, men de ligger numera mest på pottskåpet bredvid sängen.

Det är många som har tävlingar/utlottningar på sina bloggar just nu och en av dem är Vita ljuva tankar, http://lindasvitatankar.blogspot.com/2008/10/tvling.html, som lottar ut ett valfritt smycke. Linda, som har bloggen, har också en smyckeshop som heter Dreams of Pearls. Jag hittade mycket fint där, jag som tycker om både pärlor och silver. Hoppas turen är med mig nu så jag vinner ett fint silverhalsband! :-)

Kram
Beatrice

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Tack Beatrice, vad roligt att höra! :-D blir så så glad! Även du visar väldigt vackra bilder :) ha en fin dag, kram!
Magdalena

Vita ljuva tankar sa...

Hej!

Roligt att du ville vara med och tävla. Fina lämkar du gjort :)

Lycka till!

Kram Linda