måndag 13 oktober 2008

Jul igen



Tänk att det snart är jul igen! Jag hittade de här vackra bokstäverna när jag läste en av mina favoritbloggar i morse. Det bästa av allt är att man kan vinna dem också! :-D Tävlingen/utlottningen hittar du på http://villahemmet.blogspot.com/, dessutom får du mycket inspiration genom alla vackra bilder som finns där.

Eftersom mycket går i brunt och rost hemma hos mig nu, skulle bokstäverna passa ypperligt. Hoppas, hoppas jag vinner dem! :-).

De flesta av mina snäckor har fått gå i vinteride, men de vackraste (och största) behåller jag framme året om. Här är en av sjöstjärnorna:



Jag vet inte än hur det går med valpen, ägaren har tydligen inte gått att få tag på. Det blir nog ingen valp i år när allt kommer omkring, men tanken på det hela gjorde mig glad ändå :-).

Hälsningar
Beatrice

Inga kommentarer: