lördag 25 oktober 2008

Jag vann!!! :-)


Foto: http://lindasvitatankar.blogspot.com

Åh, vad glad jag blir! :-) Jag loggade in och hittade ett meddelande från Linda (med bloggen Vita ljuva tankar) där det stod att jag vunnit tredje pris i hennes tävling/utlottning! :-) Vad roligt, jag som så sällan vinner någonting... men nu är alltså de här fina disktrasorna mina! De kommer att passa perfekt in i mitt vita kök, jag har dessutom spanat in en fin nougatfärgad matta jag tänkte ha framför diskbänken...

... jag är i valet och kvalet om jag ska ha någon loppis i morgon eller inte. De har som sagt varnat för MYCKET dåligt väder i morgon och då kanske det inte är så trevligt att stå utomhus och frysa i flera timmar. Det vore ju typiskt om jag blev sjuk och äventyrade Kinaresan...

... nåja, jag fortsätter väl att rensa i skåpen och garderoberna så länge. Jag ska också tona håret idag, tänkte jag. Nog för att jag älskar färgerna vitt och grått, men inte när de dyker upp i hårfästet... :-).

Kram på er!
Beatrice

Inga kommentarer: