tisdag 21 oktober 2008

Ett grattis till mig själv :-)


Igår begav jag mig till Sundsvall med hundratals fladdrande fjärilar i magen... jag hade hastigt och lustigt blivit kallad till anställningsintervju! Intervjun gick rätt bra, men i slutet av den började jag känna mig okoncentrerad och satt mest och funderade på om det egentligen gick så bra eller inte. Efter en kort överläggning (där jag fick lämna rummet) kallade de in mig igen och sa att de var rörande överens om att det var mig de ville ha till tjänsten! :-)
Jag blev så paff så jag kunde först inte ens känna mig glad utan kände mig snarare totalt nollställd när jag körde hem igen. Men efter några timmar började det sjunka in... så nu känner jag mig riktigt glad! :-)
Jag börjar först i mitten av januari och det innebär att jag får ytterligare några månaders ledighet... och några veckor i Asien med min älskling H. Dessutom ska jag verkligen "jula" till det här hemma i år, ifjol jobbade jag nästan dygnet runt vid den här tiden så jag hann varken julpynta, julbaka eller julshoppa. För första gången i mitt liv hade jag ingen julgran, blääää :-(. Därför ska det bli MYCKET jul här hemma i år!
Förresten, kram till er som läser den här bloggen! :-)
Beatrice

1 kommentar:

vuxenpoäng sa...

Grattis till arbetet!
Fira dig själv ordentligt med att ha en riktigt riktigt mysig jul men mycket pynt och bak :-)
/ C